11 Haziran 2011 Cumartesi

Alix Avien Nail Deco- Çatlayan Oje

Cumatesi cumartesi çatlak oje aşkına geldim ve Alix Avien ojemle güzel bir sanat eseri çıkardım:))) Çatlak ojeyi ilk Alessandro Rotal Crash olarak duymuştum ama fiyatı epey tuzlu olduğundan almaya yanaşmamıştım. Bakın alttaki gold seti ne kadar hoş değilmi?


    Neyseki bizim halis Türk firmalarımız hemen jenerik olayına girmişler Alix Avien'de benzerini hemen piyasaya sürmüş. Ne zaman bu ojeyi almaya kalksam siyahı kalmıyordu çünkü siyahı asıl güzel olanı, her renkle kombini güzel oluyor ve Leopar desenide malum siyahtan çıkıyor:)) Kıymetli anlayacağınız:)) Neyseki sevdiğim bir arkadaşım bunu bana tesadüfen hediye etti, birde benim bu ojeyi ne zamandır istediğimi bilmeden..!Nasıl mutlu oldum anlatamam.
     Gold tonlu ojeyle leoparıda güzel ama ben en çok gri metalik ojeyle leopar kombinasyonunu sevdim, kendimede  bugün bunu uyguladım...Bir ara bordo metalik ojeyle denemek istiyorum çok vamp olacağını düşünüyorum...:))
      Benim çatlak oje kombinim için kullandığım malzemeleri alttaki resimlerde görebilirsiniz. Alix avien nail deco çatlayan oje (siyah), flormar gri metalik oje, Golden rose parlatıcı




 Bu sanat eseri nasıl yapılır?

1.Önce metalik gri, gold yada sevdiğiniz herhani bir rengi baz olarak sürüyorsunuz.

2. Azcık kurumasını bekledikten sonra Alix Avien nail deco ojeyi tek kat dikkatle sürüyorsunuz. Aman dikkat kalın sürmeyin, zor çatlıyor sonra!! Birde bu ojenin yapısı çok farklı hemen topaklanma yapabiliyor, kuruyabiliyor, bu işlemi hızla tek hamlede mümkün olduğunca tırnağa fırçayı yayarak sürmeye özen gösterin. Ben öğrenene kadar baya uğraştım, şuan usta konumuna geldim:)

3. Bu ojenin çatlamasını büyük bir zevkle izleyin, amanda aman ne güzel çatırdarmış ojem:))

4. Nail deco ojenin yapısı mat, parlamıyor, o yüzden üzerinden parlatıcı geçip işlemi tamamlıyorsunuz...

Hepsi bu kadar anlayacağınız, bu ojenin yoğunluğu alttaki baz olan ojeden kimyasal olarak farklı olduğundan çatlıyormuş buda merak edenlere dip not...

Bunlarda benim sanat eserimin fotoları, hafta sonum crash ojemle harika başladı, çat çat çatırdasın ojeler:))

LAME





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çok Kıymetli Yorumlarınız...!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...