13 Haziran 2011 Pazartesi

Lame'den Zihni Sinir İcatlar 2- Kayar Bulaşık Makinesi Sepetli Mutfak Dolap Dizaynı

"Yeni icatlar hep tembellerden çıkarmış." lafı ne kadar doğru....! Evet kabul ediyorum uslanmaz bir tembelim, ve en çokta ev işlerinden nefret ediyorum!!!! Hele hele sürekli rutine binip yaratıcılığımı  kullanmadığım angarya işlerden felaket bir halde nefret ediyorum.:(((  Mutfakta bilirsiniz bulaşık sepetine kirlileri doldurmak bir derttir,  bulaşıklar makinede yıkandıktan sonra temizlenmiş tabak çanağı ayrı ayrı dolaplara yerleştirmek ayrı bir derttir. Her bu işlemi yaparken sıkıntıdan patlıyorum ve istemeden bu icat aklıma geliyor. Bu icadı nasıl pembe pembe düşlüyorum, düşlerken nasılda mutlu oluyorum anlatamam sizlere:))

Baştan söyleyeyim, bunu piyasaya sürecek firmalar falan olursa telif hakkımı isterim:)))

Zihni sinir icadıma gelince;
Aşağıda çizimimden umarım anlayabilirsiniz aslında çok basit bir icat, mutfak dolabında bulaşık makinesinin hemen yanındaki dolapta 2. bir bulaşık sepeti bulunacak. Bulaşıklar yıkandıktan sonra hemen yanındaki bulaşık sepetli dolaptan boş sepet çıkarılacak. Bu arada bulaşık makinesinin yana kayacağı dolap tarafında açılan bir yan kapağı olacak, o açılacak. Temizlenmiş dolu bulaşık makinesi sepeti tekerlekleri ve raylı sistem sayesinde hemen yanındaki dolaba ittirilerek yerleşecek, elimizde kalan boş sepette boş kalan bulaşık makinesinin içine yerleştirilecek....That s all....! Hepsi bu kadar, yani bulaşık makinenizin sepeti aynı zamanda mutfak dolap içiniz olacak:))) Bunu ister 1 dolapta ister 2 dolapta uygulatabilirsiniz.
Benim hayalim mutfak dolaplarımda en az 4 tane bulaşık makinesi ve yanlarına kayar bulaşık sepetli dolaplar...Yani bulaşık yerleştirme derdi finithooo:))))

LAME

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çok Kıymetli Yorumlarınız...!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...