8 Haziran 2011 Çarşamba

Blake Lively Leonardo Di Caprio Aşkı

Gossip girls kızı Blake Lively hakkında azcık gossip yapalım bugün:))) Severim kendisini...
Biliyorsunuzdur belki Leonardo Di Caprio  İsrail'li top model Bar  Rafaeli ile 6 yıllık ilişkisini Mayıs ayında bitirmişti. Ayrılmalarının sebebinin Leonardo'nun bebek ve evlilik istememesinden kaynaklandığı söyleniyor. Rafaeli çok güzel olmasına rağmen ben pek yakıştıramıyordum onları;




Veeee ilişkilerinin bitiminden kısa bir zaman sonra (bu olayı hiç sevmem) Di Caprio Blake Lively'le büyük aşk yaşamaya başladı. En son dedikodulara göre Cannes film festivali sonrası Leonardo ve Blake Fransa'da tatillerine devam etmişler. Leonardo kaldıkları otelde her gece şampanya ısmarlamış, en lüks restoranlara götürmüş ve sonra İtalya'ya geçip Blake için  inanılmaz lüks bir yat kiralamış...Blake'i her fırsatta pahalı hediyelere ve sürprizlere boğuyormuş... Ben Leonardo-Blake ikilisini çok yakıştırdım, zaten Blake Lively'i başka postlarımdada yazmışımdır, çok sempatik ve tatlı bir kız, ayrıca yeni moda ikonu olmaya aday, yaşının küçük olmasına rağmen her giydiğini kendine yakıştırmasını biliyor. İkili arasında çok büyük bir aşk başladığı kesin, ben fotolara baktığımda gerçekten Aşk'ı hissettim, umarım çok mutlu olurlar....
Yaz geldi, havada aşk kokusu var:))) Aşka açık, Aşka hazır, Aşk'la kalın.....!

LAME







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çok Kıymetli Yorumlarınız...!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...