27 Mayıs 2011 Cuma

Red Carpet Ünlülerimiz

Hep Holywood yıldızlarının giyimlerindenmi bahsedeceğiz birazda Türk ünlülerimize yer verelim, bir kadın dergisi davetinde boy gösteren cemaat kadınlarımız bakalım neler giymişler??


































Tülin Şahin'in elbiseden önce zayıflığı dikkatimi çekti. Bu derece zayıflık kimseye yakışmıyor, resmen Hint fakirine dönmüş, elbiseyide beğenmedim, pantolonu bir derece ama büstiyerindeki sütyen detay çok avam durmuş. Gür ve sağlıklı saçlarına diyecek lafım yok, yalnız şu makyajını değiştirsin artık, hep aynı tarz, hep kahve tonları far kullanıyor ve koyu renk ruj sürüyor. Dudağındaki benini vurgulamak içinmi böyle yapıyor bilemiyorum ama açık renk ruj sürse ve şu saçlarını bu derece kabartmasa daha genç gözükeceğinden şüphem yok.



İpek Tanrıyer kızımızın elbisesini heralde herhangi bir sosyete pazarında kolayca bulabilirim, o bel altı büzgü ne öyle???Çantası dersaneye giden liseli öğrenciden farksız, kolyelerle fark yaratmaya çalışmış ama olmamış. Sadece makyaj ve saçı şirin yüzüne yakışmış.




Deniz Berdan hanımefendi rükuşluk abidesi olmuş. Teker teker saymaya lüzum görmüyorum çünkü her şeyi falso!! Birtek Chanel in ünlü buz mavisi ojesi olduğunu tahmin ettiğim ojelerini sevdim.:)




Sıla ,severim kendisini, her zamanki gibi çok cool duruyor, saç ve makyaj süper tam onun tarzı. Ceketi elbise gibi giymek her zaman "in" olmuştur ve gayet iddialı. Ama zaten ceketi uzun bari süper ince çorap giyip güzel bir topuklu ayakkabı giyseydi, o süet çizmeleri olmamış.



Zeynep Tunuslu yine marjinal görünmeyi başarmış, elbise altında sanırım dolgu taban komik bir ayakkabı var, kolye hariç berbat bir kombinasyon. Hele kürk olayı ayrı bir konu, KÜRKE KARŞIYIZ!!


Deniz Akkaya'nın mankenlik geçmişi olması ve şuan sanırsam modaya atılmış biri olduğundan zaten giyinmeyi bilen biri olduğunu düşünüyorum.  Vücudu hamilelik sonrası toparlayamamış, belini acilen inceltmesi gerek, birde ben olsam illa kırmızı bir portföy çanta kullanacağıma siyah yada apayrı bir renk kullanırdım. Makyaj ve saç süper, parlıyor resmen. Saçının koyuluğuyla yüzünün açıklığının yarattığı kontrastı öyle beğendimki eski koyu renk saçlarımı özledim, sanırım en kısa zamanda kuaföre koşacağım. (Bana kıskanç demeyin sakın, önceden böyle bir planım vardı:)))  )


Çağla Şıkel'e diyecek hiçbir lafım yok, muhteşem, herşeyiyle tam benim sevdiğim tarzda hazırlanmış geceye. Işıltıyı seviyor ve bronz tenine çok yakışıyor. Anlayamadığım şey çevremde bazen onun gibi çok  esmer kızların saçını aynen Çağla nın rengine boyattıklarını görerim ve sonuç vahim olur, genelde çingeneye dönerler ama Çağla da öyle durmuyor, çok yakışıyor, neden acaba?? Acaba Çağla nın saçlarının parlamasımı etken?? Bence olabilir kızlar ,onlar ünlü ne bakımlara giriyorlardır, öyle hemen özenip açmayın saçınızın rengini, bakım yapmayınca yanıyor, matlaşıyor, kafada saman varmış gibi görüntü oluyor. Bende onun kadar olmasada açtım saçlarımı ve saçlarım samana dönmesede süpürgeye döndüğü kesin.:(( Sapla samanı ayırmak gerek:))))


Cemiyet kadınlarından Eda Taşpınar, gazetede bu birkaç bayanı görürdüm hiçte haz etmezdim, hayatları giyim kuşam olan, kolayca elde edilmiş bir varlıkla yapay bir yaşamları olduğunu düşünürdüm. Ama Bu kızı dans yarışmasında izleyince çok sempatik, tatlı biri olduğunu anladım ve oldukça mütevazi biri, sevdim kısacası bu kızı. Giyinmeyi ve ilgi çekmeyi çok iyi biliyor, üstteki kıyafetide iddialı ve hoş durmuş. Kolyesi olmasa daha iyi olurdu o kadar.

Burcu Güneş'ide tam tersi severken bu dansa varmısın yarışmasından sonra hiç sevmemeye başladım:), nasıl rahatsız bir karakter öyle, herşeye alınan, kendini çok beğenmiş ukala bir karakter. Elbisesiyle tam Ajda özentisi olmuş, o ayakkabılar ne öyle:)) Bilek kısmındaki koyu lacivert  kısmı patiğin ağzı gibi durmuş...:)

Böyle kıyafet yorumlayınca iyice havalara girdim, sanırsınızki beni her daim şık, yokkk inanın öyle değilim. Modadan anladığımda yok, bazen kıyafetlerimi pek uyduramam, mesela geçen işe giderken çok düşünmeden giyindim ve çizgili bluz üzerine puanlı hırka giyerek tam bir rezillik yaşadım.:) Arada tuttururum ama arada hiiiiiç kasmam ne varsa geçiririm üstüme, böyle "olmamış, vs" yorumlarıma bakmayın yani:) Sizlerde burada ister haşince ister yumuşak istediğiniz gibi eleştirilerle yorum yapabilirsiniz. Bloğumuzda yorumlarda filtre ayarı yoktur, bizim onayımızdan sonra yayınlanmaz, anında yayınlanır, özgürce sesinizi duyurun diye, tamammı??

LAME










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çok Kıymetli Yorumlarınız...!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...