25 Mayıs 2011 Çarşamba

Watsons Alışverişim

Bir oje alıyım diye girdim mağazaya marifetli satış görevlisi hanım maazallah alttakileri almamı sağladı:(( Çok enteresan morumsu oje arıyordum, satıcı bayan "flormar alacağına Rimmel al çok kaliteli" diyince Rimmel standına yöneldim, tam ojeyi buldum oleyyyy derken 1 ürün alınca yanındaki ürün % 50 indirimli dedi, baktım fiyatlar çok ucuz satıcı bayan pudrasını bir övdü bir övdüki ,sürücem diye tutturdu, yüzümdeki makyajın üstünden sürdü cidden aydınlık geldi yüzüme, yada bana öyle geldi:(, ordaki aynaların ayarlarıyla oynamışlar sanırsam çünkü bir anda istediğim porselen cildi görür gibi oldum yada gözüm oynadı onca kozmetik arasında:)) Neyse tam kasaya gidiceğim bir muhabbet bir muhabbet kadında nasıl tatlı bir şey, dedi "rimelini alın asla pişman olmayacaksınız, tek tek ayırıyor felan, kaptım rimeli sürdüm kendi rimelimin üzerine baktım evet fena değil sanki!! neyse eee % 50 indirim istemiyormusunuz yanına birşey alın karlı çıkın derekene göz kalemi nasıl dedim?? demez olaydım yok saatlerce bozulmuyormuş akmıyormuş falan bir sürü işe yaramaz malzemeye para döküp evin yolunu tuttum:(( Kadın beni daha başka şeylere yönlendirecektiki enayi olmadığımı göstermek için habire Rimmel ingiliz malı çoook kaliteli diyen kadına "yurt dışında Rimmel bizim flormar gibi, çoook  ucuz satılıyor bunun farkındayım ama aldım işte" dedim, kadın biraz bozum oldu neyse sonra bir hışım ürünleri aldım ve çıktım...Gelelim ürünlere....;


1. Oje: Chanel 505 ile lila arası bir renk, Rimmel oje ilk kez aldım ama inanın 2 liralık Flormar Paslet vs buna bin basar, çok hayal kırıklığı oldu bu oje. Fırçasının kalınlığı cidden güzel, sürmesi benim gibi beceriksizler için çok kolay çünkü fırça öyle kalınki 1 hamlede tüm tırnak boyanıyor yanlara geçiş yapmak zorunda kalmıyorsunuz, ama kalıcılığına gelirsek sıfırrrr, ertesi gün tırnak uçlarımdan oje silinmeye başladı, şaştım kaldım, siz gene halis ucuz Türk malı flormar dan şaşmayın, çok daha iyi bence.
Elimde pek çirkin çıktı resimde yaw:(  göz zevkiniz bozulmasın diye resmi küçük koydum:))

2. Renew & Lift pudra: Watsons'da çoook hoşuma gitmişti, sanırım makyaj üstüne güzel duruyormuş, zaten orda yüzümde pudra vardı üstüne bunu sürünce yanılttı beni,  berbat birşeymiş, iş yerine hevesle götürüp süreyim dedim, yüzüm kırmızımsı bir hal aldı, hatta renk bütünlüğü yok yüzümde dalga dalga renkler ortaya çıktı, hatayımda böyle kalitesiz pudra görmedim, 1 kez kullandım rafa kaldırdım, kısaca atın çöpee!!! O satış görevlisi öyle pamuk ciltliydiki, hergün bunu kullanıyorum diyince yuttum işte:(((

3. Göz kalemi: Bu konuda kimseyi suçlayamam %50 indirimle aldım, denemedim, ama buda berbat çıktı, siyahı gri gibi sanki, pigmentleri çok zayıf, hiç güzel durmadı, hemen birine verdim:(((

4. Rimel: Hah işte aldıklarım arasında birtek işe yarayan bu oldu. Oda günlük makyajımda doğal olmak istersem!! Bu rimel cidden vaadettiğini gerçekleştiriyor, bu denli topaklanmanın sıfır olduğu rimel görmedim desem abartmamış olurum, fırçası çok kaliteli, fırçası kirpiği sürerken tutuyor resmen, tertemiz bir sürümü var, ama kalınlık ve siyahlık az geldi bana, neyse sonuçta kullanıyorum ara ara bunada şükür en azından 1 tanesi boşa gitmeyecek ürünlerin:(( Ben doğallık sevmeyenlerdenim:)), doğallık arayanlara tavsiye edilir...!

İşte böyleeee ,siz siz olun benim gibi gaza gelmeyin dostlar!! Objektif ürün yorumlarıma devam edeceğim , sevgiler..

LAME

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çok Kıymetli Yorumlarınız...!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...