10 Aralık 2011 Cumartesi

Gratis Alışverişi- theBalm Time Balm Concealer



Ne yalan söyleyeyim Gratis'e girişimde aklımda sadece theBalm ürünlerinden bir şey almak vardı:)) Aslında tam olarak neye ihtiyacım olduğunu yada neden girdiğimide bilmiyordum:))Kozmetik aşkı böyle birşey olsa gerek:)) E sonuçta theBalm ülkeme yeni girmiş bir marka olduğundan böööle cahal cahal bakıyordum:)) ,içimden bir yandanda "Allahım satış görevlisi gelmesinde rahat rahat şunların ne olduğunu bir anlayayım bakayım"derken satış görevlisi kız anında yanımda belirdi:)) "ne alacaktınız yardımcı olayım" dedi ama ben bilmiyordumki ne alacağımı!!!:)) bir anda aklıma concealer almak iyi fikir gibi geldi, elimde hiç sevmediğim Deborah ve çok sevdiğim ve şu yazımda bahsettiğim Garnier göz altı kapatıcım vardı...Garnier'den çok memnundum ama biraz daha kapatıcı birşeyler alayım özel günlerde kullanırım diye düşündüm... 
Aslına bakarsanız benim concealer'da 1 numaram üstteki Max factor concealer 306 numaradır, geçmişte 2 tane sonuna kadar tüketip çok fazla beğenerek kullanmıştım...Kadın theBalm'ın concealer'ını öyle övdüki Max factor'a göre çok daha doğal olduğunu, paraben türevi olmadığını gece yatarken bile sürülebilecek kadar zararsız olduğunu hatta çizgi bakımı bile yaptığını söyleyince hemen aldım:(((Kutusuna bakınca öyle şekerdiki dayanamadım..Ama maalesef tam beklentimi karşılamadı..! Nedeni öyle uzunki :) alttaki tablomda sizler için sıraladım kızlar:((









Bunlara ek olarak yapay bir duruş veriyor, hafif parlağımsı duruyor sanki üstinden pudra geçilse iyi olur gibi bunu yapan blogger lar var ama henüz o boyuta gelmek istemiyorum:(( Pudranın ince çizgilere girdiğini ve ne kadar zarar verdiğini biliyorsunuz kızlar....Max factor ile bir geçiş yetiyordu, öyle güzeldiki çok uykusuzken bile sanki hafta sonu şööööööle uzun bir uyku çekip göz altlarınız aşırı dinlenik bir haldeymiş gibi süper görüntü veriyordu....theBalm ise yorgun gözleri sanki değiştirmiyor aksine çok aşırı bir renk vermeyle iyice çökkün gibi gösteriyor, ince çizgileri falan Max factor'a göre daha çok belli ediyor..!!






Diğer aldığım ürün ise nereden estiyse hiiiiiiiç aklımdan bile geçmeyen öğütülmüş üzüm çekirdeği, ara ara gelir bana böyle sağlıklı yaşama hevesi ama hiç bir daim bu hevesim uzun sürmez!!
Hikayemi anlatayım sizlere;
Çooook eskiden bacak ağrısıyla hastaneye gittiğimde doktor sol bacakta  venöz yetmezlik olduğunu ve bunun tam olarak tedavisinin mümkün olmadığını, yaşamım boyunca varis çorabı giymek zorunda olduğumu, bu hastalığın ileri evrelerinde ayak bileklerimde kokulu açık yaralar çıkacağını söyleyince abartmıyorum sizlere doktorun karşısında hüngür hüngür ağlamıştım...Hatta insafsız doktor işi abartıp " böyle hastalar gelince o yaralar öyle bir kokuyorki yanına yaklaşılmıyor" diye olayı gözüme gözüme sokunca salya sümük kalakaldım oracıkta...Sevdiceğim bana moral vermeye çalışmıştı ama nafile, doktor üzüm çekirdeğiminde damarları genişletici ve kan dolaşımını arttırıcı etkisini söylemişti destek olarak alınabilir demişti...Hatta o ara GNC 'den almıştım...Varis çorabıyla ilgili doktor yaz kış giymek zorunda olduğumu söylemişti...Allah beterşnden saklasında benim gibi güzelliğine düşkün tipi düşünün artık oracıkta ne hale geldiğimi...Doktor çıkışı her yerde süslü varis çorabı aradık, ben bir yandan ağlıyor bir yandan medikalcilere sinirle" bunun fümesi falan yok mu heryerde ten rengi mi var kardeşim?" diye soruyordum ama nafile!!!Hani şu yaşlı teyzelerde kapkalın ten rengi çorap görürsünüz ya işte ondan bu varis çorabı!!!Mecbur aldık, o aralar isyankar olmuştum, sabah yatağımdan kalkarken üzüntüyle yatar vaziyette varis çorabımı giyitordum, ama nasıl sıkıyor nasıl acıtıyor bu melet anlatamam sizlere:(((( Annemle her tel de konuşmamızda bağırıp isyan ediyordum "bu niye benim başıma geldi"diye...En son annemler Ankara da güvenilir bir prof bulmuşlar ve kızım birde orada gösterelim dediler, bende topukladım gittim ve arkadaşlar meğersem benim venöz yetmezlik teşhisim yanlışmış, hiç birşey yokmuş...!!!!Hatta o tatlı tonton prof amca bacaklarımı incelerken "hiç bu kadar genç bir  bayanda ve bu kadar incecik bacakta olur mu bu hastalık yahu!!!" demiştide nasıl sevinmiştim!!!!:)))Neyse uzatmayayım o ara üzüm çekirdeği
 aklımda kalmış, kapsül olarak değilde doğalını bulursam güvenilir yerden alırım diye düşünmüştüm ve Gratis'teki güvenilirdir diye düşünerek aldım arkadaşlar...Yoğurduma koyarım diye düşündüm ama yoğurt tadını bu kadar bozan başka birşey yoktur heralde...Pek sevmedim öylece kaldı buzdolabında:((

Anlayacağınız Gratis alışverişi biraz gereksiz oldu:((( Yinede 2 ürünle kurtardığıma seviniyorum, beterin beteri var:))))






























4 yorum:

  1. :)))))yine güldürdün beni. senin doktor maceraların roman olur zaten. Bende öğütülmüş çörek otunu yoğurtta denemiştim berbat bişey. Ama bal ile karıştırınca güzel oluyordu. Birde balla dene istersen daha katlanılır olabilir.

    YanıtlaSil
  2. bak simdi ben MF´un concealerini cok merak ettim, bende garnier kullaniyorum ama sanki bir kac saat iicnde ucup gidiyormus gibime geliyor, pudra uygulasam bile : )

    YanıtlaSil
  3. İlke'cim valla bu doktorlar hep beni buluyor:)))Çörek otuda çok faydalıymış duymuştum, amaaaaan faydalı hiçbişi lezzetli olmuyor yaaa:((( Biri çıksada cips çok faydalı 2 öğün yiyin, arada hazım için kola için falan dese keşke:((((

    YanıtlaSil
  4. Vivacım Garnier MF'ün yanında kapatıcı bile sayılmaz,dene farkını görüceksin,sanki Garnier yüze sürülen renkli nemlendiriciler gibi, MF ise normal fondöten gibi, bunu concealer olarak uyarla:)) Bak unutma MF 306 no'su harika, sanırım senin tenine de uya, bir dene bakalım..:)

    YanıtlaSil

Çok Kıymetli Yorumlarınız...!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...