14 Temmuz 2011 Perşembe

Watsons Aşkına...!!!!!


Hafta sonu alışverişi cozuttuğumdan bahsetmiştim size...Watsons en sevdiğim kozmetik market ve her gittiğimde hiç aklımda olmayan bir sürü ürünleri toplayıp geliyorum:((( Hafta sonu deodorant almak için girdim Watsons'a..Eee her girişte bir oje almak zaten olmassa olmaz ve hemde çok ucuz değil mi? Hemen şöyle hafif gotik, esrarengiz duran pastel vişne çürüğümsü kırmızımsı bir oje kaptım:))) Son ojelerim nedendir hep kırmızı tonlarında, Allahım neler oluyor gitgide kokoşluk ruhuma işlemeye mi başladı???İlerde 2. Aysel Gürel vakası olmak istemiyorum:))))Sonra  jöle ihtiyacım olduğunun farkına vardım, aslında Loreal'in jölesi elimde mevcuttu ama saçlarımı nefes aldıracak bitkisel, zarar vermeyen birşey almalıydım ve nitekim Tresan bitkisel jölesinden aldım. Bu jöleden önceden 1 kutu kullanıp dibini gördüğüm için içim rahat bir şekilde aldım. Kokusu bir harika, diğer jöleler gibi saçı ağırlaştırmadan form veriyor, birde güzel kıvırcık yapıyor:)) Satıcı kız "Otacı jöle alın" diyip diyip tutturdu bir ara fikrim değişir gibi oldu sonra Otaci'inin daha pahalı olduğunu görünce Tresan'a karar kıldım. Birden bir reyonda Garnier göz altı kapatıcı 'sını gördüm...Hmmmmm bu hep merak ettiğim hem kapatıcı hemde kafein içeriğiyle göz altı torbalarını azaltan, ferahlatan, bakım yapan concealer değilmiydi????(Vede hep benim merak ettiğim:) Neyse satıcıya "bu iyimi " diye sorup onuda aldım..:))) (sanki kötü diyecek:)) Evde denedim ferahlatması cidden güzel ama öyle bir kapatıcı özelliği varki şöyle tam roll on başlığını bastıra bastıra süreceğim birden göz altım acaip boyayla kaplanıyor, bende yapay durmasından korkup o zevki tadamadan işleme son verip parmaklarımla dağıtıyorum:((((( Şimdiki aklım olsa kapatıcı olmayanından alırdım ve gözaltlarıma zevk içinde bastıra bastıra masaj yapa yapa sürerdim:((( Bu ürünün yorumunu daha sonra ayrıntılı bir şekilde diğer bir post'umda  yapacağım (daha ne kadar ayrıntıya gireceksem artık:))))

Flormar Compact pudra: Offff alışveriş yasağı  sonrası her zaman kullandığım gözağrım Max factor creme puff pudramın dibini görmeye başlamıştım ve en son sorduğumda 40 küsür demişlerdi. Yahu enayice fazla para vermek bana çok koyuyor şöyle güzelce http://www.cheapsmells.com/  'ten ucuza almak varken bir sürü para bayıcağım...Yok öyle yavma!!!!!!Bu arada bu konuyla ilgili Sevil ve Tekin Acar'ıda protesto ettiğimden asla oralardan alışveriş yapmıyorum.Watsons, Gratis vs takılıyorum sizde öyle yapın, onlara derslerini verelim!!!! Evettt konuya döneyim bende önceden bir ara kullanıp formunu beğendiğim Flormar'a dönüş yaptım haliyle:(((Flormar diye küçümsemeyin benim kadar pudra denemiş biri yoktur, Givenchy'den Mac'e, Clinique'e kadar o kadar çok pudra denedimki, evimde bir dolu kullanılmamış pudra var nedense benim cildime uydurmak zor oluyor, sanırsam kriterlerim çok yüksek Max Factor kadar hiçbirisini sevmedim.. Flormar'da vallahide billahide güzel duruyor...Önceden bir ara kullandığım 88 numarasını çok yakıştırmıştım kendime bu sefer yazın bronzlaşırım diye 1 ton koyusunu 89 numarasını aldım inanın çok güzel duruyor:))))Ben zarar olarakta Max Factor'dan daha çok zarar verdiğini düşünmüyorum. Hepsi öyle yada böyle zararlı sonuçta, hepimizde biliyoruzki bu ürünler gözeneklerimizi kapatıyor, içlerini zalimce doldurup gözeneklerimizi genişletip cildimizi acımasızca portakal kabuğu görüntüsüne dönüştürüp tazecik cildimizi yaşlı, pörsümüş, girintili, çıkıntılı hale getiriyorlar:((((( Biraz abarttım sanırsam (sanırım kimse kullanmayacak bundan böyle Max factor fiyatları dibe vuracak ve ben evimin en küçük odasını ömür boyu kullanmak üzere bu pudrayla stoklayacağım hihohoooyttt:)))))
Şaka bir yana cildinizi akşamları çok iyi temizlerseniz çokta büyük zarar vereceklerini sanmıyorum..Bu pudra çok kalıcı değil ama sürdüğünüzde cidden kadifemsi etki yapıyor, benim gibi matlığı sevenlerdenseniz tavsiye ederim. Sadece günün yarısında tazelemek gerekebiliyor. Fiyatına göre performansı oldukça iyi. Bir deneyin bana hak vereceksiniz.(pretty olanını sakın almayın o daha düşük kalitede , bombeli kutulu, compact powder olanından alın) 

Nıvea Black & White Clear Roll-on:Bu ürünün reklamları beni çok cezbetmişti, ilk etapta bunun deodorant olanının mavisini almıştım. Çok enteresandır sıktığınızda sinek ilacı gibi genzinizi yakıyor daha sonra ise hoş kokuyor ve terletmiyor.Ayrıca cidden kıyafette iz bırakmıyor. Şimdiye dek onca parfüm denedim, sevdiceğime hiçbirini bir türlü beğendiremedim derken bu ürünü sıktığımda "hangi parfümün bu cidden güzel kokuyor " demişti:)))) Bende "parfüm değil sadece Nıvea deodorant" demiştim:)) Hatta sabah sıkmama rağmen akşam ben kokusunu almasamda kalıcılığı duruyorki sevdiceğim akşamları beni gördüğünde böyle tepki verdi:)))))Umarım roll-on 'uda aynı derece kalıcıdır ve güzel kokar.Aslında roll-on'da alsam sevdiceğim kokusunu  beğendiği için mavisini almam gerekliydi ama illa farklı şey alıcağım ya, aynı ürünü 2 kez kullanamıyorum bir türlü çok sıkılıyorum:((((

Tüm aldığım ürünler için geçerli bir yada birkaç sebebim olduğunu farketmişsinizdir:)))Gelelim alttaki büyük nevaleye:))))))))Yazarken kendime gülüyorum bir deo için giripte tüm bunlar alınırmı, hadi yukarıdakiler neysede alttaki Köpüklü ayak spa masaj aleti'de ne demek oluyor!!!! Tam ürünler elimde kasadaydımki kasiyer " hanımefendi aldıklarınız 30 TL'yi geçmiş bir kampanyamız var normalde 60 TL olan ayak spa aletimiz 30TL üzeri alışveriş yapanlara sadece 29.90 TL alırmısınız?" dedi.Bende kendi kendime düşündüm "hmmm spayı severim ayda yılda bir gitsemde suyun terapi gücüne inanırım, ayaklarım hep sıcacık suda kalsa, pedikür yaptırıyormuş gibi bu alet yumuşacık yapsa ayy negüzel olur 30 TL paramı herbirşeye veriyorum  sonuçta bir cihaz alıyorum teeeee 60'lardan 30'a düşmüş alıverdim gitti" ve anında aldım..:((((Çok karlı bir alışveriş yapmanın sevinciyle eve geldim kullanma klavuzunu okuyum dedim bir baktım "Uyarılar" kısmı bir dolu maddeyle dolmuş,Warninggggg resmen alarm veriyor!!!!!"çokkkk   tehlikeliiiiiiiii kullanmaaaaaaaaaa" diye,  hem aletin içine su koyacağım hem elektrikli alt tabanına su falan değmeyecek, temas etmeyecek, hem su ısıtma ozelliği yokkk, kullanışsızın daniskası!!!!!Bari su koysam kendi ısıtsa köpürtse, yok nerdeeeeee, ben önce Kettle'da su ısıtıp sonra buna dökeceğimde vay efendim o ısıyı 20 dakika aynı ısıda muhafaza etme özelliği varmış falan, ölme eşeğim ölme!!!!! Tamam çok pahalı değil ama boşuna harcanmış paraya çok acıyorum ve kendime alışverişten gözüm döndüğü, Watsons aşkına tutulduğum için çok kızdım:((((((Tam bu ayak spasımıdır eşek spasımıdır nedir ne hikmetse bu aleti kullanmaya karar verdim ,son olarak netten araştırayım dedim şikayet var'a girdim, girmez olaydım, birine ayaktan elektrik çarpmış falan:(((((((Nasıl korktum anlatamam, küçükken hiç unutmam radyomuz çalarken kardeşimin kıpırdatması sonucu prizden değilde fişin radyo ile olan bağlantısından çıkmıştı kablosu. Bende müziksiz duramıyoruz ya anında bir hamleyle takayım biz dinlemeye devam edelim diye kabloyu avuçladımki anında elektrik çarptı neye uğradığımı şaşırdım:((((((( Babam baya kızmıştı "nasıl düşünemedin falan" gerçi yaşım epey küçüktü bir anlık bir olaydı ama o acıyı asla unutmam, elektrik çarpmasını çok iyi bilirim, fobim vardır bu yüzden....Eeee şikayet var'ıda okuyunca kulanamadımm daha:(((( kendime çok kızdım çokkkkk!!!!

LAME
Altta sizlere "Ayaktan itinayla elektrik verilir cihazı"mızı saygıyla sunuyorum;   :)))))

4 yorum:

  1. Merhaba, teşekkür ederim bloguma yorumun için. Ve de izleyicim olduğunuz için tabii. Ben de izliyorum. Garnier in göz altı roll on u bende de var ve çok memnunum. Özellikle akşamdan kalma sabahlarda çok işe yarıyor :))
    Sevgiler

    www.denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan hepsini :) Garnier'ı ben de merak ediyorum, Max Factorden ben de vazgeçiyorum, ben de Golden Rose'un dev SPF li pudraları var onlar düşünüyorum ama emin değilim :)

    YanıtlaSil
  3. garnieri ilk kullanımlarımda pek sevmemiştim,ama sonra fazla olur diye korkmadan rahatça sürdüm ve çok iyi olduğunu düşünüyorum:)

    YanıtlaSil
  4. Lüzumsuzişleruzmanı haklısın, gitgide fazla sürmeye başladım bende, görüntü doğallığından birşey kaybetmiyor:)))

    YanıtlaSil

Çok Kıymetli Yorumlarınız...!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...