21 Eylül 2011 Çarşamba

Lame'den Zihni Sinir İcatlar 4 - Akıllı Plaj Kiti


"En büyük icatlar ihtiyaçtan doğar." fikrinden yola çıkarak yaz boyu aklıma gelen bu icadı nihayet sizlerle paylaşıyorum!!!!!

Denizden çıkınca bilirsiniz biran evvel kurulanmak ve kuru bir yerde yatmak istersiniz, ben bu konularda son yıllarda iyice bilinçlendim ve her daim yedek bikinimi yanıma alıp denizden çıkar çıkmaz kuru bikinimi giydim....Şimdi sorun ne ? diyeceksiniz, saçlarım uzun sayılır ve havlumla iyice kuruladıktan sonra havlumu tekrar şezlonguma serince ne kadar kuru bikinimi giymiş olsam bile bir ürperme ,üşüme hissediyorum ve sinir oluyorum...Birde güneş allerjisi olayım çıkınca  5-10 dk güneşlenip gölgeye geçiyorum ve gölgede üşümemek istiyorum...Bunu çok düşündüm ve en sonunda kendime hamam peştemali aldım:)) Aklımdaki plan peştemalle kurulanıp kuru havlu üzerine yatmaktı , fakat takıntı işte (biliyorum arızalı bir insanım:) peştemali minder yada şezlonga serip onun üzerine havlumu koyma fikri çok hoşuma gitti, böylece havlum asla kirlenmeyecekti:)) Hatta abartıp serdiğim peştemalin en alt yüzüne tükenmez kalemle işaret koydum ve o yüzünü kirli yüzü ilan ettim:))) Her daim peştemalin o yüzünü şezlonga ve onun üzerine havlumu serdim:))) Ve maalesef peştemal kafamdaki planı gerçekleştiremedi:(((

Yukarıdaki resimdeki fikir aklıma geldi, iyi çizemediğimin farkındayım o yüzden sizden bu konuda hayal gücünüzü kullanmanızı rica ediyorum...Şemsiyenin üçgen dilimleri var ya tek parça, ben onu kesik kesik hayal ettim, birbirine cırt cırtlı yapıştırılmış olacak, artık şemsiyeye göre 8 mi 10 mu bilemem 8 parça diyeyim 8 tane havlu hayal edin...Yani kısaca şemsiye birbirine bağlı havlu parçalarından oluşacak...Tabiiki havlular tertemiz olacak, (belirtmeme gerek yok sanırım) kişiye özel yani sizden sonra havlular personel tarafından değiştirilecek....Siz denizden çıkınca havlulardan biriyle kurulanıp tekrar cırt cırtlı yerinden monte ediyorsunuz...:)))Diğer deniz sefanıza kadar havlular kuruyacaklar bir güzel...3-4 kişi aynı şemsiye altındaysanız her biriniz farklı havluyla kurulanıp monte ediyorsunuz, ve sonra havlunuzla kurulanıyorusunuz, yalnız aman haaaa kimin hangi parçayı kullandığını unutmayın :)))

2. fikrim ise herkesin çokça muzdarip olduğu plajda kitap okuma ...Ben genelde yüzüme normal güneş kremi vücuduma ise bronzlaştırıcı güneş yağı kullanıyorum ve kitabımı okurken ister istemez göbüşüme kitabın köşesini dayıyorum:(((Kitabın altı yağlanıyor maalesef:((( Birde mesela tam boylu boyunca uzanmışım elime kitabı alıyorumki bir müddet sonra elim yoruluyor, tek elle tutayım diyorum sayfalar elimden kaçıyor pır pır rüzgarla okuduğum sayfa kaçıyor vs.vs...Banada sağdan sağdan geliyorlar maalesef :((( Bunlara çözüm olarak üstteki gibi kitabımızı takacağımız bir destek olsa, biz seviyeyi ayarlasak, hatta tam çizemedim destek ters "L" şeklinde olacak, tam yüzümüze doğru gelecek kitabımız...:) Ve sağlı sollu 2 mandalla sayfalarımızı sabitleyeceğiz...Ne süper olur yaaaa, keşke birileri yapsa şu icadı....Hadi havlu olayı biraz ütopikte şu kitap okuma desteği kolay bişi yaaaa, heyyy beach sahipleri birde bu işe el atsanız bizleri sevindirseniz ne güzel olurrrrr!!!!


LAME


3 yorum:

  1. Süpersin, harika fikirler :)

    Senin Zihni Sinir çözümlerini seviyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Sevdacım okuyunca eminim komik geliyordur ,bende yazarken çok eğleniyorum:), benim gibi rahatına düşkünler için basit uygulamalarla hayatımızı daha komforlu yaşamak mümkün olabilir :)))))

    YanıtlaSil
  3. Çok yaratıcı:)gerçi resim şu haliyle plajda birazdan klasik müzik konseri başlayacakmış havası yaratıyor :)) Bide girişimci olsan parayı kırarasın valla.

    YanıtlaSil

Çok Kıymetli Yorumlarınız...!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...