19 Eylül 2011 Pazartesi

ELF'ten Son Ganimetlerim...:(


Bu yazıyı çok önceden yazmam gerekirdi şuan biliyorsunuzki yurt dışı alışveriş yasağı var, ve ben tesadüf yasağa ramak kala bu ganimetleri almış bulundum...Fotoları çok önceden çekmiştim bir türlü sizlerle paylaşmaya vaktim olmadı...En üzüldüğüm nokta ELF,  cheapsmells ,  cherryculture gibi siteleri çok geç keşfetmiş olmam:((( Tam keşfettim 1-2 hasat toplamaya başladım derken yasak geldi hevesim kursağımda kaldı:((((Strawberry için aynı şeyi söyleyemeyeceğim uzun bir süredir cilt bakım ve parfüm ürünlerimi sadece oradan alıyordum...Şimdi artık dermokozmetiğe döndüm paşa paşa gidiyorum eczaneye pahalı pahalı alıyorum:(((( Amaaaan neyse bu can sıkıcı konuları bırakalımda ganimetlere bakalım...Şu kutuya bakınnnn, insan eline geçince nasılda seviniyor çocuklar gibi.....

Açınca karşımdaki manzara bu:)))))) ELF o kadar ucuzki bunca genimeti 12 sterline almıştım yani 30 TL ye tekabül etmişti:)) 10 sterlini geçen alışverişlerde far paleti hediyesi vardı ona kasmıştım zamanında.......Şunların güzelliğine bakın..Yalnız clarifying pressed powder 'ı önceki siparişimde ton 2 spice aldım çok koyu geldi, bu sefer ton 2 alayım dedim honey olanından yine çok koyu geldi ancak bronzer yapabilirim bunu...Aşama aşama iniyordum tam 1. tondan alacaktımki yasak geldi:(((

Aldıklarım kısaca şöyle;

  • Shimmer Eyeliner Pencil-Gunmental
  • Clarifying pressed powder- Honey
  • Healthy Glow Bronzing powder-Luminance
  • Mineral Infused face primer
  • Shimmering Facial Whip- Persimmon
  • Everyday basics 32 piece eyeshadow collection---FREEEEEEEE :)))))  
 Bu far paletini naturel smokey eyes makyajlarım için seçtim, en üst hizada özellikle soldaki kahve tonları çok başarılı....Sağ üst açık tonları kaş altına sürüyorum, alttan 2. hiza gri tonları ile en alt sıradaki hem mavili hem morlu gölgeli makyaj harika duruyor....Daha ne isteyeyimki!!!!! Elimde hep bölük pörçük bir sürü far vardı, bu setle her bir işimi görebiliyorum artık:)) Yalnız yanımda taşıyamıyorum kısacası bu far seti evde uzun uzun süslenmelere gece makyajını gündüzden uzun uzun yapıp evden çıkmalara uygun....Birde benim gibi evde ara ara deneme makyajı yapmayı sevenlere:))))))Enjoy!!!!

Elf primer'in methidini çok duyuyordum, bunu makyaja ilk başlarken primer baz olarak sürüyorsunuz, çukurlar sivilce izleri bir güzel gizleniyor....:)Aslında renksiz, tam olarak gizlemiyor, sanırım içeriğinde çok miktarda silikon var, cilt için zararlı olduğunu biliyorum ama insan önem verdiği günlerde çok güzel olmak istiyor değil mi kızlar?????Bende öyle günlerde önce bunu sürüyorum, sonra fondöten ve pudra...İnanın bebek cildi oluyorum birden:)))))
 Tüm kusurlar gidiyor, gözenekleri silikonlarla bir güzel dolduruyor, kadife cilde dönüyorsunuz:)))) Birde üzerinde fondöten öyle güzel yayılıyorki...! Mineralli falan geyiği var ama bence epey zararlı birşey, uzun süre kullanımı cildinizi sivilce tarlasına dönüştürebilir..aman dikkat!!!!.Fakattttttt bir gecelik sindrella etkisi yaratmak istiyorsanız, ve tüm ışıklara rağmen gecenin en güzeli olmak istiyorsanız bu ürün doğru ürün!!!!!!! 




 
Swatch'larımı umarım beğenirsiniz, yukarıda Shimmer Eyeliner -Gunmental kalemin denemesi var, rengin güzelliğine bakın, bunu göz altına sürünce harikalar yaratıyor göz makyajınızda emin olabilirsiniz:)))) Ben tüm göz çevreme sürüp parmak ucumla güzelce dağıtıyorum, metalik smokey oluyor....Süpppperrrrrr!!!!
  
 Ve yukarıda NARS Albatross'un birebir muadili
Healthy Glow Bronzing powder-Luminance ve Shimmering Facial Whip- Persimmon Aydınlatıcılar....özellikle luminelle yi çok merak ediyordum, epey övgüler okumuştum zaten çok çok ucuz olduğundan pek düşğnmeden aldım bu nevaleleri...Fakat bende sanırım pek aydınlatıcı kültürü yok, pek yakıştıramadım kendime, normalde Nars Albatross çok satan bir ürün ve kaş altı, burun üstü, elmacık kemiği üstüne aydınlık veriyor fakat Luminelle bana pek yakışmadı, Shimmering Facial whip'e gelirsek, bu ürüne bayıldım, hem dudak, hem yanak hemde göz üstüne sürülebiliyor fakat benim tercihim tabiiiki yanak:))))  Azıcık, çok çok az damlatınca bile nasıl bir parlaklık veriyor anlatamam, elmacık kemiğim hafif pembemsi bir parlaklık alıyor....Aslında başlarda kullanmayı beceremedim, hafiften ziyade bayağı bir parlak oldu (Karanlıkta caddede karşıdan karşıya geçerken eminim arabalar beni hemen farkedip aniden frene basacakları vaziyette parlıyor:)))) Sonradan çok az sürmeye başlayınca daha bir hoş durdu, sevdim kısacası:)) Swatch lar aşağıda;
En tepede luminelle, altında permisson, şu metalik pembeliğe bakın, bayıldım , bayıldım!!!!!
Yurt dışına çıkarsanız hiç düşünmeden 1.5 max 3 pound 'luk bu ürünleri alın derim....Şu yasak olmasa ben ELF fırçalarından siparişe başlayacaktım ama olmadı işte....ELF işte bizim gibi makyaj severler için küçük paraya büyük mutluluklar veriyordu bir zamanlar....:( Umarım şu yasak biran evvel sonlanırda kavuşuruz ganimetlerimize.....

LAME

5 yorum:

  1. Ayyy bayılırım kozmetik alışverişine, ne zevklidir. Hepsi harika, güle güle kullan. O far paletinin renkleri ne öyle yaa, mükemmel görünüyor hepsi

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Denizsaatçioğlu teşekkür ederim:)))Far setindeki renkler inanılmaz doğal, bendede kozmetik deyince akan sular duruyor, heryeni çıkan şeyi denemek istiyorum:))

    YanıtlaSil
  3. Lamecigim elf´den henüz hicbir ürün denedim, ama bazi ürünleri okadari cok begeniliyorki, online satis oldugu andan itibaren saniyeler icinde tükeniyor, bunun icin simdiye kadari hic dek gelmedi tüm merak ettigim ürünleri bir ismarliyamadim, güle güle kullan hepsini : )

    ayrica true match fondotöne bakacagim mutlaka youtube´dada tavsiye eden vardi, sanirim ben dikkat etmedim simdiye kadari almanyada hic görmedim... : )

    YanıtlaSil
  4. amanın nelerden bahsediyorsun oyle. uzay bilimi gibi hiç duymadığım terimler.süpersin ve makyaj-bakım konusunda tek danışmanımsın.

    YanıtlaSil
  5. İlke'cim teşekkür ederim, yaş ilerledikçe artan ivmeyle kokoşluğumda artmakta, sonumuz hayrolsun:)))))

    YanıtlaSil

Çok Kıymetli Yorumlarınız...!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...