20 Haziran 2011 Pazartesi

Sezen Aksu- Unuttunmu Beni?

     Bu aralar "Sezen Aksu- Unuttunmu Beni " şarkısını tekrar tekrar dinliyorum, dinledikçe daha çok hoşuma gidiyor, içime işliyor şarkı:)) Söz ve müziği tamamiyle Sezen Aksu'ya ait, tipik bir Sezen parçası. Şarkının orjinal versiyonu 70'li yılların şarkılarını andırıyor ama birde şarkının akustik versiyonu varki mutlaka dinleyin, tam bir bomba!!! Ritm yerine Sezen başlıyor "dem dem dem deredemmm dem dem dem deredem" diye, o kadar doğal ,o kadar hoş olmuşki:))) Zaten Sezen Aksu bunun kayıt edildiğini bilmiyormuş, şarkının sonundaki konuşmalardan  anlayabilirsiniz :))) Aşağıya orjinal versiyonunu, onun altına ise akustik olarak söylediği demosunu koydum, bakalım sizde beğenecekmisiniz????

Ben hâlâ dolaşıyorum avare
Hani görsen, enikonu divane
Ne yaptıysam olmadı, ne çare
Unutamadım gitti.....!

LAME




1 yorum:

Çok Kıymetli Yorumlarınız...!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...