21 Haziran 2011 Salı

Hakkımdaki 7 Gerçek

Dün beni blogger arkadaşım lüzümsuzişleruzmanı mimlemiş!! Bende bugün sizlere Hakkımdaki 7 gerçeği yazıyorum;





1. Tipik bir balık burcu olarak çoooook duygusalım, efsunluyum,  sulugöz ve hayalperestim...Hayallerle gerçekler arasında gidip geliyorum. Mistik konuları çok severim, tarot falları, kahve falı ,NLP, Reiki....Ömrü hayatım hep pozitif bilimlerle geçmesine karşın mantığa, akla uygun olmayan herşey ilgimi çeker:)) Dünyada zaten nedeni ,sonucu , başlangıcı, bitişi belli olan herşeyi biliyoruz, benim ilgimi belirsiz olanlar, inanılması güç ama inanması ,hayal kurması mutlu edenler , hayatımıza renk, heyecan ve mutluluk getirenler çekiyor.

2. Aşk benim için çooook önemli birşey, aşksız nefes alabileceğimi sanmıyorum, aşk için herşeyi yapabilecek bir yüreğe sahibim:) Bu konu beni ciddi anlamda korkutuyor ,çünkü kalbi beynine çok baskın biriyim, aşk mevzusu olunca mantığım iflas ediyor. Aşk için bırakın kahve fallarını Reiki yaptırmışlığım bile vardır:))) Üniversite yılları sırf bu aşk mevzularından vizelere hatta finallere çalışamadığım, resmen süründüğüm zamanlarım oldu. Arkadaşlarım hep bana "akıllı ol kızım, bu kadar değer verme, hiçbir erkeğe değmez" derlerdi, ben ise "evetttt çektireceğim onaa, aramayacağım!!" deyip 5 dakika sonra telefona sarılırdım:)))) Aşıkken zaman zaman acı çekmeyi severim, duygusal şarkılar dinleyip ağlamak, küsüp küsüp barışmak, acı çekip çekip sonra birden çok sevinmek tam bana göre:))))
3.  Ruh halim çok inişli çıkışlıdır. Sabah çok aşırı sevinçliyken akşamına çok mutsuz olabilirim, bir anda sevinip bir anda üzülebilirim. Hayatında dengeyi, istikrarı yakalamış, her durumda sükunetini, soğukkanlılığını koruyan cool tiplere çok özenirim...Çünkü bunu hiç beceremedim, hayatım hep dolu dizgin, hep heyecan dolu geçmekte!!! Küçük şeyleri büyüten, hassas bir yapım var, ve böyle olmayı hiç sevmiyorum...En ufak bir şeyde arabesk bir ruh haline girebilirim, "batsın bu dünya "modunda kendimi yerden yere vurabilirim, akabinde  o ruh halinden çok çabuk kurtulabilirim, kısaca dengesizim :)))
4. Kokoşum diyemeyeceğim ama geçen  zaman içinde kokoşluk yolunda ilerlediğimi hissediyorum. Çok süslüyüm, güzellik, bakım, moda, son trendler çok ilgimi çekiyor.Alışveriş yapmayı çok seviyorum ama artık frenlemeye çalışıyorum. Blogları okumayı, yeni birşeyler öğrenmeyi çok seviyorum, ilgimi çeken her konuda çok detaycıyım. Evde zaman zaman hafta sonları kendime değişik makyajlar uygularım , farklı karakterlere girip, farklı hayaller kurarım. Yalnız bu bakım, süs püs olayları güzel, hoşta hayatta en sinirime giden şey insanların dışına bakmaktan içine bakmayı unutan insanlardır. Ayrıca sanata karşı çok ilgim var, şu aralar hiç ilgilenemesemde bir zamanlar yağlı boya resim kursuna gittim ve birkaç tablom var, el işi, emek harcanan her işe çok kıymet veririm. Sanatla çok içiçe olamasamda zaman zaman izlediğim bir film, okuduğum bir kitap, dinlediğim bir müzik bana inanılmaz ilham ve coşku verir.Sanatsız bir hayat düşünemiyorum, bu arada tam bir Elif Şafak fanıyım..
5. Maalesef zararlı olan herşeyi seviyorum; Fast food, patates kızartması, sigara, alkol ne ararsan var:))) Çok şükür sigarayı bıraktım, nikotin sakızıyla idare ediyorum, yazın soğuk biraya, kışında kırmızı şarap içmeye bayılırım. Meyve hiç sevmiyorum, yemek için kendimi zorluyorum, vitamin açığımı kapatmak için besin takviyeleri kullanıyorum...Oje kokusuna bayılırım, birde benzin depolarında yoğun benzin kokusu oluyor ya ona bayılıyorum!!! Annem hep kızar " zararlı ne varsa bayılıyorsun" diye.Ama son yıllarda kendimi hor kullandığımı ve sağlığın ne kadar önemli olduğunu iyice anladım ve plates, düzgün beslenme gibi konulara merak saldım. Beden sağlığı ruh sağlığınıda getiriyor, plates yapıyorum ve duruşumun değiştiğini hissediyorum:)))

6. Gülmeyi, eğlenceli herşeyi seviyorum...Gülmekmi güldürmekmi daha zevkli bilmiyorum, hele hele güldürdüğüm ve gülme krizine giren arkadaşımın o sırada karakteristik bir gülüşü ve bir hareketi varsa  iyice gaza gelip tetikliyorum:)).Maksat muhabbet olsun, yalnız kalmayı hiç sevmiyorum, hep birileri olsun, kalabalık olsun isterim...Ne kadar şuan için erişemesemde en büyük hayalim evimin şehir merkezinde, işimin Maslak'ta dev bir plazada olması:((( Evde oturamıyorum,sevmiyorum pek evde zaman geçirmeyi, illa kendimi dışarılara atıcağım!! Gürültüyü patırtıyı seviyorum, çayırda tek başıma kalmaktansa köy kahvesinde amcalarla tavla oynamayı, lak lak etmeyi tercih ederim:))) Okey, King, Tavla,3-5-8, batak, tabu....tüm oyunlara bayılırım, erkek olsam kahveden çıkmazdım galiba:))) Bu arada küçük erkek kardeşimle bir zamanlar çok araba muhabbeti yaptığımız için arabalara düşkünüm, hayalimde kırmızı bir mini cooper sahibi olmak var:))
7.  Birde en sevmediğim yanım sezgilerimin çok güçlü olması, alıcılarım o kadar açıkki çevremden negatif elektriği hemen alıyorum. Çevremdeki herhangi negatif birisinden çok etkilenebiliyorum, kendim o sırada çok pozitif, mutlu bir ruh halinde olsam bile biranda karşı taraf elektriğimi düşürüp beni bitkin hale sokabiliyor. İnsanları önemsememeyi çok isterdim ama maalesef başkalarının ne düşündüğü zaman zaman benim için çok önemli olabiliyor, hiç kimseyi sallamadan yaşamayı çok isterdim. Birde arkadaşlarım için yapamayacağım fedakarlık yoktur, paylaşmayı çok seven bir yapım var, iyi yada kötü içimde hiçbirşeyleri biriktiremem hemen paylaşırım....
LAME
Bende birkaç kişiyi mimlemek istiyorum ; onlar  hakkındaki 7 gerçeği merak ediyorum..:)
Nameless,
alısveriscini
cfusun
hemendenemeliyim
nasilgiysem
http://www.salincaktaikikisi.com/
myprincesss
peritv

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çok Kıymetli Yorumlarınız...!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...