6 Haziran 2011 Pazartesi

Bebek Şenliği 2011








































Dün Bebek Şenliği'indeydim ve harika vakit geçirdim, her yıl geleneksel olarak Beşiktaş Belediyesi ve Bebekliler derneği tarafından organize edilen bu şenlikte yok yok...! DJ performansları, Konserler, Organik Pazar, Gurme Pazarı ve Galatamoda! Yanlış duymadınız Moda Tasarımcıları Derneği tarafından gerçekleştirilen Galatamoda oradaydı...Ben gezerken yanyana ünlü modacıların standlarını görünce resmen şok oldum!! Düşünün askılarda tasarım kıyafetler yandaki stand etiketine bir bakıyorsunuz Gazme Saraçoğlu, Arzu Kaprol, Bahar Korçan..!!! Sadece o tasarım standlarına bakmak bile bana yettide arttı...Ayrıca El işi, tasarım incik boncuk kolyeler, şapkalar, daha neler neler..
Şenlikten ziyade sanki üniversite bahar şenliği havası vardı...Şenliğe gelen bayanlar inanılmaz şıktı, tıpkı moda dergilerinden fırlamış gibi, profesyonel olarak modayla ilgilenen insanlar çoktu anlayacağınız. Şenlik 3-4-5 Haziran'da düzenlendiği için dün son gündü ve korkunç kalabalıktı.  Lucca'nın şenlik için deniz kenarına açtığı barına bayıldım:)) Barda otururken bebek koyundan boğazı izliyorsunuz yani:)) Ama hınca hınç doluydu yer bulmak çok zordu. Bizde onun yanındaki yer için ismimizi 10. sıraya yazdırıp! biraz daha gezinip neyseki en sonunda oturacak yerimizi denk getirip  onca yorgunluk sonrası soğuk biralarımızı deniz kenarında yudumlayıp kapanışımızı yaptık:))
Seneyede kesin Bebek Şenliği'indeyim! Bu Şenlik Kaçmaz.. :))

LAME










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çok Kıymetli Yorumlarınız...!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...