25 Şubat 2011 Cuma

Strawberry Çılgınlığı



Sizlere bir alışveriş sitesinden bahsedeceğim, gerçi çoğu kişi keşfetmiş durumda ama ben bilmeyenler olduğunu varsayarak Strawberry sitesinin tanıtımını yapacağım. Ben ilk bir arkadaşım sayesinde keşfettim ve o günden beri çoğu kozmetik ve dermokozmetik alışverişimi oradan yapıyorum. Yanlış duymadınız kozmetik yanında dermokozmetik ürünlerde bu sitede satılıyor artı parfümler, makyaj malzemeleri, saç bakım ürünleri, hediye setleri...Bu siteyle Türkiye fiyatları arasında öyle büyük fark varki anlatamam. Bu alışveriş sitesi HongKong menşeeli, bu durum sizi korkutmasın, ne varsa uzak doğuda var:)) Zaten artık herşeyin üretimi orda yapılmıyor mu? Ben başta çok güvenemedim Tekin Acar'dan ürün alırken görevliye sordum, bendekide nasıl bir mantıkki:) Tabiiki kötüleyecek, yok ordaki ürünler sahteymiş, bayatmış vs vs...Daha sonra ben aynı ürünü Strawberry'den aldım , ürünün, kokusu, kıvamı, şişesi herşeyi aynıydı...
Ben aynı ürüne sırf Türkiye'de vergi oranları yüksek diye ekstra para vermek istemediğimden sürekli buradan alışveriş yapıyorum. Karar sizin...Laf aramızda bizim şirkette çalışanların neredeyse hepsi buradan alışveriş yapıyor, müdürler dahil:)))
Buraya kızlar kendi aralarında kısaca çilek diyorlar..:)) Bu arada ek bilgi; İngilizce bilmeyenler için Türkçe menüyü bile düşünmüşler. Evett çilekte neler var bir göz atalım bakalım, çilek sadece türkiye değil bir sürü ülkeye gönderi yapan gayet güvenli bir site, kredi kartı numaranızı vermekten çekiniyorsanız benim gibi sanal kredi kartı no su alın. Çilekte ara ara inanılmaz uygun kampanyalar oluyor, mesela bu hafta rartladığım kampanya gibi...
Linki; http://tr.strawberrynet.com/
Sizlere bu hafta gördüğüm süper bir kampanyadan bahsetmek istiyorum, Göz altı ürünlerinde süper bir kampanya var!!! Burdan kampanya süresi bitmeden sizlere duyurmak istedim, tamda benim göz altı kremim bitmek üzereyken hızır gibi yetişti bu kampanya:)))Evet ürünlere şöyle bir göz atalım bakalım, aşağıda eklediklerim benim nacizane beğendiğim, etkisine güvendiğim ürünler;


Sırasıyla;

Clinique All about eyes: İlk göz kremimdir kendisi, uzun bir süre kullandım, gayet güzel, 20'li yaşlarda olanlara öneririm, fakat göz altı kuru olan, neme daha çok ihtiyaç duyanlara all about eyes rich'i daha çok öneriyorum. Onuda uzun bir süre severek kullanmıştım..

Shiseido Benefiance concentrated anti wrinkle eye cream: Bu kremi bende sipariş vereceğim, en çok satan ve etkili olan kremler arasında gösteriliyor. içinde bildiğim kadarıyla hücre yenileyici, hafif soyucu retinol var. Şimdilik fazla birşey söylemiyorum denedikten sonra sizlerle görüşlerimi ayrı bir yazımda paylaşacağım:)

Estee lauder Re nutriv ultimate youth eye cream: Bunu Estee standındaki bir kadın öyle bir övmüştüki bana, yüzyılın en iyi kremi heralde dedim, ilerde almayı düşünebilirim, zaten olgun yaşta bayanlara öneriliyor.

Elizabeth Arden perpetual moisture 24 eye cream: Bu kremide özellikle nem ihtiyacı pik yapmış bayanlara şiddetle öneriyorum, bende yeni bir kavanozu bitirdim, ben gece değilde gündüzleri kullandım, içerisinde C vitaminide olduğundan çok az sızlıyor göz altlarınız bunu sürdüğünüzde. Ama gerçekten çok güzel nem veriyordu, şu an boş kutusundan parmağımla yalama halleriyle az buçuk çıkarmaya çalışıyorum göz altlarımın nem ihtiyacı arttığında:)

Elizabeth Arden ceramide plump perfect eye: Bu kremide almayı düşünüyorum, Elizabeth arden ürünlerinin başarısını seramid li ürünlerine bağlıyorlar, bu seramid çok iyi, nem veren önemli bir maddeymiş, ben zaten yukardaki kremden elizabeth arden'a tam not vermiştim üstelik bu kremin spf side var, biliyorsunuz göz altlarınıda güneşten korumak gerek, özellikle yaz aylarında...

Decleor excellence de l age eye cream: Bu markayı Ebru Şallı'nında kullandığını duymuştum, o yüzden listeme ekledim,:) Ben kullanmadığım için herhangi bir yorum yapamayacağım...

Altta özelliklerini kopyaladığım ürünleri görebilirsiniz;


 Birde listeye eklemeyi unutmuşum alttaki ürün var, bunu özellikle eklemek istiyorum, çünkü olgun yaşlar için çok iyi olduğunu duydum, normalde kremlerin particle size'ları molekül yapıları büyük olduğu için derinin epidermis tabakasına fazla ulaşamıyor, ancak çok özel teknolojiyle üretilmiş lüks kremlerde molekül yapısını küçültebiliyorlar. Christian dior'un bu kreminde 60/80 o anlama geliyor. Net rakam verirsem yanlış oluyor ama 10.000.000'de 1 falan küçültülmüş moleküller haline geliyor, anlayacağınız kremin içeriğinden ziyade teknolojisine para veriyorsunuz:)) Bu kremi ileri yaş, yada erken yaşta çizgilenmeler başlamış olanlara tavsiye ediyorum...


Gelelim fiyatlara.....! Ne kadar uygun değil mi??? Bu arada kampanya 27 Şubat'ta sona eriyor, heyyyy kızlarrrr ellerinizi çabu tutun!! Buradan siparişi verirken kayıt oluyorsunuz, işlemler gayet basit. sipariş sonrası hemen gelmesini beklemeyin Hong Kong'dan geleceği için 10-15 gün sonra geliyor. Customer servisi çok iyi, sorularınıza hemen haber veriyorlar, 3 ürün aldığınızda %5 indirim yapılıyor, birde Loyalty bonus var, bağlılık indirimi:))) ben galiba çok bağlı durumdayımki 17. siparişimde falanım:)))) Bundan dolayı birde bana ekstra indirim yapıyorlar %10'un üzerinde:))) İlk üyelere hediyeler + ara ara sürpriz hediyeler geliyor, şaka gibi dimi???:)))) gelen pakette lila rengi kurdelayla şık bir hediye paketi halinde geliyor:))) yuppiiii....!!!!!

LAME

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çok Kıymetli Yorumlarınız...!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...