16 Şubat 2011 Çarşamba

2011 Grammy Müzik Ödülleri


Grammy'deki ünlüleri birde ben yorumluyum dedim:)

Jenifer Lopez!! Yine harika, doğum sonrası kilolarını vermiş, lame payetli kıyafet, ayakkabı, çanta çok güzel. Dikkat edin buda tabanı kalın stiletto giymiş, bizimde almamız şart kızlarJ) Ben en çok saçını beğendim, rengi modeli harika. Ama bence tüm bunların yanında bu kendine özgüveni tam olan duruşu olmasa bu kadar güzel durmayabilirdi. İşte budur, benim aradığım, beğendiğim kadın tipi böyle olmalı, süpersin Jenifer!

Nicola Kidman çok şirin gözüküyor, uuzun zamandır onu topuzlu olgun kadın görüntülerinde görüyordum, saçını açması çok iyi olmuş, kıyafeti şirinlik abidesi, bilmiyorum bu tarzı sevenler belki çok beğenir ama benim tarzım değilJ Ayakkabılarıda sevmedim.

Heidi Klum tek kelimeyle harika, bence Grammy ödüllerindeki en iyi giyinen kadın o, Kıyafet mükemmel, fiziği zaten mükemmel, sırt dekoltesi çok orjinal geldi bana, makyajı doğal ve bence zaten çok güzel bir kadın olduğundan o böylede çok güzel..Bu kadar çok çocuğu olup böyle nasıl kalıyor, sırrını bizedee verse yaaaaL

 LAME

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çok Kıymetli Yorumlarınız...!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...