16 Şubat 2011 Çarşamba

2011 Grammy Müzik Ödülleri Devam


Katy Perry nin kıyafeti çok vasat, ayakkabılarıyla kıyafetin pullu üst kısmını uydurmuş ama ben çok basit buldum, saç ve makyajınıda hiç beğenmedim. Bu kızı ilk çıktığı zamanlar çok beğeniyordum son zamanlarda gözüme kötü gelmeye başladı. Yüz makyajı badana gibi olmuş, azcık brozn yapsa daha iyi olurdu.

Rihanna yine yapacağını yapmış, amaç ilgi çekmek ve Rihanna bunu hep iyi beceriyor. Kıyafeti cesaret istiyor, ama Rihanna bu, her daim cesur, ona her yaptığı yakışıyor. Saçlar ve makyajda süper.

Kim Kardashian ‘ın kıyafetini beğenmedim, ama kıyafetin rengi bronz tenine çok yakışmış. Birde bu kadın ne yapıyor bilmiyorum ama yüzü hep porselen gibi gözüküyor, ne güzel... Keşke bana kullandığı pudrayı biri söylese....Bileziğini çok beğendim bu aradaJ

Eva Longoria, bu kadında yakıştırmayı bilenlerden. Minyon tipli, çok beğeneni var, gerçi bence Türkiye’de zaten böyle kaşı gözü güzel çok bayan var, bize göre sıradan gelebilir, ama yurt dışında bu tipler çok beğeniyor. Minyon, çıtı pıtı bir bayan, kıyafetini çok beğendim, zaten kıyafetin üstü altı hareketli olduğundan takı takmamakla çok doğru karar vermiş. Stilettosu süper, tam bende tabanı kalın olanlardan almaya çalışıyorum bu aralar, istediğim gibi bulamadım daha ama bu stilettolar çok şık duruyor .Bronz makyajınıda çok beğendim.

LAME

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çok Kıymetli Yorumlarınız...!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...