4 Mart 2014 Salı

I am in love with my new jean !!! :)

Fular: H&M
Bluz: Batik
Mont: H&M
Jean: Batik
Bot: Desa
 
 
 


 
Taşlara bakın, taşlı ilk kotum aynı zamanda bu kot...

 
selam güzeller....takılardan başlarsak favori retro casio saatim (alışkanlık yaptı diğer saatlerimi kullanamıyorum pek) yüzük (alyans dışı) Ankara Çayyolu sosyete pazarından:) Kolye Koton....Ailemi ziyaret ettiğimde canım anneciğim depresifliğim sonucu beni eğlendirmek moral vermek için hergün ayrı bir aktivite düzenledi bana, bir günümüzde sosyete pazarı gezmesi idi:) Durumun vahimliğini bu kadar bilmiyordum....annemle önce bir cafeye kahve içmeye gittik ardından annecim "kızım sosyete pazarı servisi gelmek üzere hemen kalkalım " dedi ben şaşkınlıkla annemin peşine takıldığımda içi kokoş hatunlarla dolu dışı anaokulu servisi gibi çiçekli böcekli süslenmiş bir servis geldi, biz tüm hanımları büyük bir hızla sanırsınız önemli iş toplantısına yetiştirecek:) pazara yetiştirdi:)))) İçerisi zaten cümbür cemaat, ne ararsanız var, hatta yorulanlar için çay içecekleri gözleme yiyecekleri standlar bile kurulmuştu, e tabi kokoş hanımlar incik boncuk alırken epey kan ter döküyor cidden acil ihtiyaç neticede:) Annemle işe yaramaz bir sürü şeyle umarsızca vakit öldürdük, annem bir ara kendini paçavra yığını standından birine kaptırdı, ben dalıp giderken altlardan yeşil bir bluz çıkardı, kızım al 10 tl dedi, çok basit birşeydi ama pazarın tadına varmak için aldım delik çıktı:) bir yerde pijama tezgahı gördük, kızım al bak bunlar kaliteliye benziyor dedi, bende hızla alt ve üst seçtim(takım yoktu nedense:)) eve geldim alt çok büyük (sanki şalvar)evde giyince üste çok dar ve kucuk bluz alta ise şalvar giymiş emmioğluna döndüm:))))) oda fos çıktı, sanırım onca alışverişten tek kazanım üstteki yüzük oldu, 3 lü takım, küçük parmak ucuna takılanı bile var:) gerçi hemen düşürdüm o ayrı konu ama bana o sırada çok cazip geldi bu basit yüzük işte:) zaten sosyete pazarınında amacı bu galiba allayıp pullayıp ganimetleri güzel göstermek....Sonrası yorulduk ve eve dönmek için sosyete pazarı dönüş servislerinden birine bindik....Ard arda bir sürü servis vardı ve kadınların doluşmasını bekliyorlardı, bol kahkahalar atan ev hanımları son sigaralarını servise binmeden söndürüp gülüşüp aldıklarını konuşuyorlardı.....Ohaaa dedim hayata bak!!!!  vur patlasın çal oynasın hayata bende katıldım galiba:) Annemle krizlere girdiğimiz serviste biran için kaza tehlikesi atlattık!!!! Birde şakası yok sonuçta Eskişehir yolundayız, tamda milletin işen çıkış vaktinde biz arsızca incik boncuk peşinde koşup birde onların trafiğini umarsızca gasp ediyoruz diye keyiflendim:)))) O sırada bir sürü kadının bağırışları arasında ucuz açık parfüm kokuları serviste birleşip üst notalarda kaliteli orjinal bir parfümün koltuk altı teriyle birleşip verilen paranın hakkını veremediği üreticisine küfür ettiren tek bir kokuya dönüşmüşlerdi:))))) O sırada kendi kendime büyük bir kaza geçirseydik bu röfleli saçlı kadınlar ellerindeki poşetler biryerlere savrularak yola düşseler ne komedi olurdu diye düşündüm:) Eminim izleyenler çıkmayıvereydin bir incik boncuk uğruna be kadın derlerdi galiba:))))


 
Burda düz taban spor botlarımla somon rengi üstümle aynı pantolonu kombinledim....İnanın bu bluzude uzun süre dolabımda farketmemişim....




Kendinize iyi bakın güzeller, opuyorum mucuk mucuk!!!!!!

LAME

6 yorum:

  1. Guzel kot gule gule giyin. Postu zevkle okudum. Sevgiler hersey gonlunuzce olsun

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir yazı olmuş güle güle kullan aldıklarını,yalnız ben Eskişehir yolundayıza takıldım :)Eskişehir de mi yaşıyorsun?

    YanıtlaSil
  3. Yok tatlım Ankara'daki Eskisehir yolundan bahsediyorum ,ama eskisehir esimin memleketi oldugundan orayada sık sık gidiyoruz favori şehirlerimden birisi :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel yazmışsın gene. bu posttan 3 konu çıkar :)) kotun harikaymış bağcıklı ayakkabılarınla ve parka ceketinle de çok iyi olmuş. Güle güle giy

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet konu çok,postlara sığmıyor valla:) aradığım kelime "parka" idi teşekkürler:)

      Sil

Çok Kıymetli Yorumlarınız...!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...