11 Ocak 2014 Cumartesi

Güzel bir şarkı daha: Say Something

 

Hayırlı uğurlu olsuuuun. Klasik olma potansiyeli olan bir şarkı daha müzik piyasalarına adımını attı. Şarkının sahibi "A Great  Big World" iki kişiden oluşa bir grup. Şarkı çıkar çıkmaz hemen Christina Aguilera  olaya el atmış ve birlikte bir klip yapmışlar. Klip yayınlandıktan sonrada müthiş bir çıkış yapmış. Ben pek müzik tvleri takip etmiyorum Youtube sondajlaması yaparken karşıma çıktı. Bakalım sizin fikriniz ne olacak.
 
DORE

4 yorum:

  1. Bu şarkıya bende bayılıyorum :D Christina ne söylese güzel zaten :D

    YanıtlaSil
  2. Bencede Pamuk şeker Christina gerçekten çok güzel söylemiş. Grubun solistinin de sesine bayıldım ben çok duru.

    YanıtlaSil
  3. Güzel şarkıymış, ben kliptende etkilendim, yaşlı çiftin olduğu sahneler beni çok duygulandırdı..Şarkı keşiflerine devam et canım:)

    YanıtlaSil
  4. Evet canım benide etkiledi o sahne. Bide solistin zıplaya zıplaya piyano çalması :) Son zamanlarda baya bir kurcaladım zaten. Keşiflere devam ;)

    YanıtlaSil

Çok Kıymetli Yorumlarınız...!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...