31 Ekim 2013 Perşembe

Missha BB'ye Son Şans!!!! (Ama bu sefer No:27'ye!)


Son zamanlarda yazın bitişi ve bir anda soğuk havaların bastırmasıyla cildimin yavaştan yavaştan kurumaya başladığını hissettim...İş yerinde uykusuzluk ve stresin etkisiyle cansız ciltle hortlak gibi gözükmemek için her gün full makyaj yapmaktan ciddi anlamda gına gelmişti....Cildimde zaten leke problemi olduğundan hergün nemlendiricim üstüne spf50 güneş koruyucu sürüyordum, nemlendirici+koruyucu+fondöten+pudra+bronzer+allık (kutsal 6'lı :))artık düşünün cildim kaç kat badana gibi boyanıyor....:( ne kadar makyaj yapmayı kısacası boyama eylemini(!) çok sevsemde :) her gün ,her gün olunca bir müddet sonra fena halde bıkkınlık geliyor....Keşke doğal hali azıcık kanlı canlı olsaydıda arada bir makyaj yapmayıp cildimin nefes almasına izin verebilseydim...:( (ahh ahhh canlı kanlı tiplere çok özeniyorum yaaa, hatırlıyorum yazlıkta köy pazarına gittiğimizde neredeyse tüm satıcı köylü kadınların cildi parıl parıldı, kan fışkırıyordu resmen, nasılda özenmiştik annemle onlara:(( Annemde "kızım onlar bol zeytinyağlı yemekler+ stressiz huzurlu bir yaşam+ uykularını aldıkları için böyleler ,bunları yap bol oksijenli ortamda açık havada toprak işi yap seninde olur demişti! Vay halimize o kadınların cildini tonla para verip aldığımız antiaging kremlerle bile yakalayamayız buna eminim, senede bir çiftlik kampı olsa bol oksijenli dağ eteklerine yerleşip grupça canlı cilt kamplarına gitsek ne güzel olurdu:) aklıma yine dahiyane ticari fikirler geliyor:),herşeyin ticari getirisini düşünmek bile kafaca asla onların yaşantısına giremeyeceğimizin kanıtı, ne kötü:( hayat koşulları bizi bu hallere getirdi yapacak bişi yok!
Geçenlerde fondöten kutumda elim 23 no'lu Missha BB kremime gitti, çünkü cildimin neme ihtiyacı vardı, bu aralar kurumuşken bb krem cildimi beslesin nem versin düşüncesiyle tekrar kullanmaya çalıştım....Birde katkat ürün kullanmak istemediğim için hem fondöten hem güneş koruma bir arada olduğundan şu aralar tam aradığım öz .te bir ürün diye düşündüm....23 numarayı eskidende sevmemiştim ama bir kez daha bu rengin bana asla uymayacağını anladım....Grimsi bir bej belki Kore'li kızların cildine uyuyordur ama beni hortlak gibi yaptığı kesin...Sonra birden aklıma dahice bir fikir geldi:) Missha bb krem renk skalasında koyu tonlarda görmüştüm ama kullanan kimse olmadığından almaya cesaret edememiştim...Herkes standart 23 no sunu kullanıyor ve çoğu kişi beğeniyor ama ben en sonunda 27 numaranın 20 ml lik küçük boyunu denemeye karar verdim...Ve bu kadar mı olur tam nokta vuruşu yaptım:) Cildimle neredeyse birebir örtüştü o kadar mutlu oldum ki! Zaten cilde verdiği antiaging ve nemlendirme öz lerinden dolayı kullanmak istediğim bir üründü, Missha BB kremin ayrıntılı özelliklerini şu yazımda görebilirsiniz...

Gelelim ürünün swatch'larına;


Gördüğünüz üzere sarımsı bir ton, öyle sandığım gibi çok koyu çıkmadı, şuan birebir tenimle aynı tonda...Cildi benim gibi pembe değilde sarı alt tonlu olanlara özellikle bu tonunu şiddetle tavsiye ederim....
Gördüğünüz gibi yayıldığı zaman cilde sağlıklı bir ışıltı veriyor,cilt kusurlarını kolayca kapatıyor (bknz damarlarım:)) Sonuçta BB kremin çıkış noktası Missha değil mi? Ben flormar ve garnier bb kremde pek bir numara göremedim, diğerler hk da bir yorum yapamam ama Missha nın içerik olarak çoğundan üstün olduğunu düşünüyorum...Eğer sizde 23 no ile barışamadıysanız bir şans verebilirsiniz...
Tabiiki bununla en sevdiğim favori ürünüm loreal affionate true match fondötenim kadar kadife bir görünüm elde edemiyorum ama en azından hafta içi mecburi boyanmalarımda cildime daha az zarar vererek güneş koruyucu rutinimi pas geçerek üstünede hafif bir puda geçerek gayet hoş bir görüntü yakalıyorum....benim gibi cansız ciltli mağdurlara tavsiye edilir! :)

8 yorum:

  1. Ne zamandır merak etttıgım bı urundu gule gule kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım faydası dokunmuştur, sağol tatlım:)

      Sil
  2. Bende eski bir yazın sayesinde bu ürünü almayı istiyordum ve 21 numara uyar diye düşünmüştüm ama bir türlü stokta yakalayamadım. şimdi sen 23 bana çok açık geliyor diyorsan bana da 21 açık mı gelir acaba.ee o zaman 13 numara nedir şeffaf mı. aman netten alış veriş iyide bu sorular stresimize stres katar, al yanaktan götürür valla:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım evet 23 biraz açık bana, ama açıklığından ziyade tonunu sevmiyorum, grimsi pembemsi bir bej tonu, iş yerinden kumral bir arkadaşım aldı 23 no yu, o resmen porselen bebeğe döndü, hiç pudra sürmemesine rağmen...Kişiye göre değişiyor yani, 13 ten zaten kaç, süt beyazı demiş onu ancak beyaz yüz takıntısı olan uzak doğulu kızlar sürer gibi geliyor..21 no yu düşünüyorum, light bej dediğine göre açık bej belki sana uyabilir, sen bana göre çok beyazsın...Birde 21 daha sarımsı alt ton olabilir, 23 kadar girilik olmayabilir. Birde missha cilte çok iyi bütünleşiyor, ben 23 ü sevmiyordum ama kalıp gibi sürmediğimde az sürdüğümde oda fena durmuyordu. spf42+ öz liği çok iyi, birde cildi bozmaktan ziyade cildi beslediği antiaging etki ettiği ve lekeleri açtığı söyleniyor...İçeriği o kadar zengin ki, ben bu ara hafta içi missha takılacağım azcık cildimin nemi kendine gelsin...Ha canım birde alırsan kesinlikle küçük boy olandan al, 20 ml lik olan, ben hep öyle yapıyorum..netten alışveriş stresli ama çok zevkli:))) al yanağa alışkınım ben:))

      Sil
    2. evet bana da 13 numaranın numunesi geldiği için denemiştm resmen süt beyazı az bile kalmış ruh gibi oluyo insan,kesinlikle tavsiye ETMİYORUM.

      Sil
  3. Genelde Kore ürünleri güzeldir ama renk sorunundan ötürü sanırım sevmediniz..Az da olsa uymasına sevindim ^^

    YanıtlaSil
  4. Yok yok 27 nosunu çok sevdim:) missha bb siz çıkmıyorum artık evden:) teşekkürler,

    YanıtlaSil
  5. bu ürün her yerde çok öneriliyor ama ben Pure Beaut'nin BBsinden çok memnun kaldım.Sanırım size de hitap edebilir bununla ilgili paylaşımım mevcut.İsterseniz ona da bir şans verin;)

    YanıtlaSil

Çok Kıymetli Yorumlarınız...!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...