20 Eylül 2013 Cuma

Küçük bir alışveriş...






Geçenlerde beklediğim güzel bir haberi aldıktan sonra kendimi ödüllendirmek için karşıma çıkan ilk kozmetik mağazasına uğrayacaktım, kafamda Gratis vardı fakat daha oraya yürürken yolda flormar mağazasını görünce rota değiştirdim ve şeytana uyup birkaç şey aldım:) Aslında uzun süredir kozmetik almayarak tam rekor kıracaktımki yine şeytana uydum:( Belki çok pahalı şeyler değil fakat evdekiler bitmeden aldığım için elimde olanlar ben kullanmadan miadını doldurmaya başlıyorlar, resmen israf oluyor...İsterdimki şöyle lancome gibi iyi bir markanın çok ama çok beğendiğim bir fondötenini pudrasını kullanıyım ve bitirip bitirip yenisini alayım, sonuçta şuan ucuz ucuz aldığım şeyleri toplasam en kaliteli şeyleri parasal olarak çoktan aşarlar:( ama işte yeni şey deneme isteği, ucuz mal sevme, kısaca çingen ruhum her defasında yeni birşey almak ve denemek istediğinden böyle ucuzlara kayıyorum istemeden...

Lafı uzatmayayım flormar ürünlere geleyim...Aslında flormarın bende yerleşen kötü imajından dolayı ne kadar almaktan kaçınmaya çalışsamda ürünlerini seviyorum yaaaa, o kadar kaliteli pudralarım var ama inanın bunun pudrasından vazgeçemiyorum, o fix bir ürünüm artık...Merak edenler
şu yazımdan okuyabilirler....

Mağazaya öylesine bakarken ne alacağımı bilemezken satıcı direkt indirimli ürünler reyonuna yönlendirdi beni ve merak ettiğim bb kremini 12,5 tl ye görünce kaptım gitti:) 25 den yarıya düşmüş, eve dönüş yolunda aklıma geldi neden bu kadar ucuza verdikleri, en son blogger larda cc kremin çıktığını okumuştum:( meğer ellerindeki bb leri bitirmeye çalışıyorlarmış!!


Aldığım ton dark medium, biraz koyu bir ton fakat şuan yüzüm hala denizden kalma bronzken koyusunu alayım dedim ve tam uydu...

+ yönleri
·         akışkan bir yapısı var, kolay sürülüyor
·         ciltle bütünleşiyor
·         cildi kurutmuyor, hatta nem veriyor
·         yapış yapış olmuyor
·         gerçekten doğal bitiş sağlıyor

- yönleri
·         kimyasal bir kokusu var
·         bb kremden beklentim olan gözenekleri belirsizleştirme, cildi canlı gösterme gibi öz lerini çok farkedemedim

*****tuhaf olan şey üstünde hem mat efekt yazıyor hem sheer tinted yani hafif parlak bitiş yazıyor, satıcı kadın bana tam mat bitişli desede hafif parlak bitişi var, matlıkla alakası yok, bunu negatif özelliğe mi pozitife mi yazacağımı bilemedim:)




sıra geldi concealer'a....:)




elimde çok concealer biriktiğinden bunuda almaya yanaşmadım zaten indirimdede değildi fakat daha önceden flormar ın pata krem tarzı concealer ini almış ve beğenmemiştim, satıcıya ondan dert yanarken bana bunu sattı:) "siz ağır olanını almışsınız likidi çok daha güzel" deyince orada hemen denedim ve bayıldım! hatta iddialı olacak ama max factor concealer den bile daha çok beğendim!


Yalnız önce satıcının önerdiği açık tonu denedim, kendimdeki değişimi görünce hemen almaya karar verdim! O gün hafta boyu uykusuzluktan göz altlarım çok çökmüş vaziyetteydi, akşam iş çıkışı gittiğimden kendimi feci hissediyordum ve bir concelaer bu kadar mı değiştirir adamı, bir sürdüm sanki yeni uyanmış gibi oldum, fakat tam alırken dedim bir ton koyusu daha doğal durur onu alayım diye, satıcının "size koyu kalır" demelerine rağmen bir deneyim dedim, tabi önceden açık tonu sürdüğüm için bunda çok şey farketmedi o sırada, ve bunu aldım fakat şuan kullanırken kendime kızıp kızıp duruyorum açık rengini almadım diye:( al sana alışveriş için bir bahane daha :(
benim aldığım ton 05 ama açık olan çok beğendiğim tonu hatırlamıyorum:( 05 olan ton sarımsı bir ton bilginize,





Özelliklerine gelecek olursak;

kapatıcı özelliği çok iyi, damarları, morlukları anında kapatıyor:)
benim concelaer dan en çok beklediğim şey olan ince çizgilere dolmaması benim bunu almamdaki en büyük etken diyebilirim...
evde bileğimin ön tarafına swatch yaparken farkettim, kupkuru ve çizgili bu kısımda bile çizgilere dolmadı, mükemmel bitiş sağladı.... ki benim ellerim çok kurudur, düzenlide krem süremiyorum maalesef:( göz altı ince çizgileri başlamış yada göz altı sorunları yaşayan herkese tavsiye ederim...şuan her gün bunu kullamıyorum:) iş stresi, uykusuzluk beni mahvediyor, inanın hafta sonu concelaer sürme ihtiyacı bile hissetmiyorum ama hafta içi mecburen bu benim kurtarıcım oluyor....hatta sadece bunu sürüp hiç makyaj yapmasam bile sağlıklı bir görüntü veriyor yuppiiiiii! :)))
ve çok doğal bitişi var,

*****Önemli Tüyo: Emin olun erkek arkadaşınız falan bunu sürdüğünüzü anlamaz, makyajsız ama duru güzel gözükmek istiyorsanız bence hafif bundan sürün çok hafifte bb krem ve allık iş bitmiştir, adam sizin doğal güzel olduğunuzu düşünsün dursun:)))
Ben zamanında bu hileleri çok yaptım, şimdi evli olduğum için mecburen en iğrenç hallerimi eşim görüyor, amaaaaaan görürse görsün şuan o zamanlar kadar önem teşkil etmiyor:)


Geldik allığa, aslında hiç aklımda yoktu ama indirime dayanamadım, 17 küsüre düşmüştü 34 küsürden....Satıcı kız oz kadar müjdeli bir haber veriyor gibi gösterdiki bende çok büyük kar ettiğim düşüncesiyle atladım tabii:) Çok pişman değilim ama allık konusunda tutucuyumdur, onuda fix'lemiştim, Alix Avien'in 
şu allığı dışında hiçbir allığı beğenemiyorum artık, 2 kutu bitirdim şuan 3. kutum bitmek üzereydi, bir türlü indirimlere rastlayamadım, 30 küsür vermektense bu tonu ona benzetip alayım dedim, ama kesinlikle aynı hava yok...Bu allık daha shimmering tarzı parlaklık veriyor, tonuda daha şeftali, aslında bu tonda güzel fakat ben takıntılıyım işte bazı ürünlere takılıp yeni şeyler denesemde gene onlara dönüyorum, ve diğer arada aldığım bir sürü ürün çöpe gidiyor:( Şu merak ve yeni şey deneme isteği çok fena yaaaa, birde blogger lar sağolsun, arkadaşlar her yeni ürünü güzel fotolarla tanıtınca dayanamayıp alıyorum, ama nadirde olsa bazen daha iyilere ulaşıp elimdekilere güle güle dediğimde oluyor...





Gördüğünüz gibi renk çok tatlı bir şeftali, özellikle bronz tenlere çok yakışacağını düşünüyorum çünkü ilk aldığımda çok beğenmiştim, şuan cildim açıldıkça hoş durmamaya başladı...

özelliğine gelicek olursak,
·         toz toz olmuyor
·         kalıcılığı fena değil, en azından sabahtan öğleden sonraya kadar idare ediyor...

buda swatch...çıtır genç kızlarımızın pürüzsüz ciltlerinede çok yakışacağını düşünüyorum, ucuz indirimde bulursanız bir deneyin....


Şimdi essence de  nereden çıktı diyeceksiniz:) Flormar'dan mutlulukla çıktım ama inadım inat Gratis e gideceğim dedim ve gittim, orada kendimi kastım birşey almamaya ama dayanamayıp essence bronzer pudrayı çok komik bir rakama görünce aldım...3,5 tl :) sakız fiyatı neredeyse:))))) Bronzer dada tutucuyum, takık ürünümü yakında yazarım size ve bu üründe tam istediğim tonda çıkmadı maalesef...



Swatch da sarımsı çıkmış ki ben sun light olsun isterim bronzer'ımın, yani altın tonlarını severim fakat bu bronzer da pembelikte var, ve bu pek hoşuma gitmedi....
ton hariç özelliklerine gelecek olursak,
·         çok toz toz oluyor
·         çok kalıcı değil..

zaten bu fiyatada çok bişi beklememek gerek, buda çerez niyetine gitti anlayacağınız:)

doğru ürünler seçmeniz dileğiyle:)

LAME

3 yorum:

  1. Güle güle kullan canım. Allık baya hoş gözüküyor sanada yakışır boşver birazda başka tonlarda kullan. Kurtul artık alix avien tutkundan. sana pembede yakışırdı bıraktın gitti o tonu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol canım :) eskiden pembe al al yanaklarıma az dalga geçmediniz:) o yüzden direk pembe pek suremiyorum, merak etme A.avien allik alt tonundada pembe var:)

      Sil
  2. selamm blogunnuu çok sevdiimm takipteyiimm :)
    ben de beklerimm
    sevgiler :)

    YanıtlaSil

Çok Kıymetli Yorumlarınız...!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...