9 Nisan 2012 Pazartesi

Dukan Diyeti: 2.Haftamdayım...! +Seyir Evresi Detayları




 Arkadaşlarrrr biliyorum meraktasınız, bu kız dayanabildi mi ,öldü mü kaldı mı diye??:)))
Buradayımmmm!!!59 kg dan 57 kg a inmiş vaziyetteyim...

Amacım fotodaki kız gibi olmak!!!:))

Diyetim nasıl mı geçti? Atak evresi cidden zor, adı üstünde atak yapıyorsunuz, sadece et, süt,yoğurt, peynir ve yumurta yemek benim gibi yumurta hastası etle arası iyi olan birisine bile zor geldi...Bolca su içiyorsunuz zira zaten kendiliğinden istek geliyor inanın...Proteinlerin böyle etkisi var galiba...Günün sonuna doğru enerjiniz iyice bitiyor, eve gittiğinizde oruç tutuyormuş gibi kendinizi bulduğunuz bir kanepeye atıyorsunuz:((( Normalden çok üşüyorsunuz ve normalden daha çabuk uykuya varıyorsunuz...Kitapta günde 20 dk yürüyüş diyor atak evresi ve seyir evresi için ama ben onu bile yapamadım yorgunluktan... Gerçi iş yerinde mecburen koşturuyorum umarım 20 dk yürüyüşe eştir:(((

***Bu diyeti hiç bilmeyen ve en baştan okumak isteyenler için TIK TIK!!!

2 gün atak evresi sonrası seyir evresine geçtim...Seyir evresinde yediğiniz proteinlere sebzelerde ekleniyor...

Sabah kahvaltısında domates ve salatalık yemeyi bu kadar isteyeceğimi tahmin edemezdim:)) Seyir evresinde yine ekmek yasak ..

Ben seyir evresinde neler yedim?

Sabah: aynen protein evresindeki gibi 3 yumurta 2 dilim beyaz peynir ve farklı olarak domates ,salata.

Öğlen: ızgara et, yanında sebze garnitür, 1 çorba kaşığı yulaf kepekli yoğurt.

Ara öğün: 1 diyet Ton balığı konservesi/ beyaz peynir

Akşam: Izgara et (tavuk yada kırmızı et), bol salata, 1 çorba kaşığı yulaf kepekli yoğurt.


hemen hemen 5 gün aynı düzeni izlemeye çalıştım...Ama gelgelelim hafta sonu böyle rahat geçmedi...:(

Tam havaya girmiştim, tartıda kendimi 55,5 kg görmüştüm ki (hedefim 55 kg idi) kaçamaklar yaptım:((((O kadar pişmanım ki anlatamam:(
N'payım yaaaa, menemende ekmeksiz yenmiyor ki:((((    :)))))
Pazar sabahı menemen yanı 1 dilim ekmek, crt akşamı 1 mohito kaçamağı (içki kesinlikle yasak, ama hafta sonuda çekilmiyor yahuuuu alkolsüz!) crt akşam yemeğinde et yanında gelen patates püresinin yarısı ve son olarak pazar akşamı et yerken yanına 1 dilim ekmek...! Ohhhh günah çıkarttım rahatladım:)

İnanın öyle zorlandım ki, yanınızdaki kişi boğazına düşkün olunca böyle oluyor işte, daha sevdiceğim bana profiterol falan yedirecekti ki tüm zorlamalarına karşın tabiiki yemedim!!!Kendi maazallah yanımda bir güzel tüm yasakları yedi, bana çin işkencesi yaptı!!!


Dün gece suçlulukla basküle çıktım 57 kg idim, crt sabahı 55.5 kg dan eser yoktu:(((( En büyük hedefim bu atak ve seyir evresini 1 haftada halletmek sonra normal insanlar gibi beslenebileceğiniz güçlendirme evresine geçmekti ama ne yazıkki kaçamaklarım yüzünden gene atak ve seyir evresine geçmek zorunda kaldım...

Bugün ataktayım dostlarrrr:((((Dün survivor da kızların düz göbeklerine odaklandıkça kendimi suçladım, sonra kendi göbeğime bir baktım ki benim ayva kavuna dönüşmeye başlamış gene!!!:(((Bu yazı onlar gibi düz karınla geçirmek istiyorum, plajda otururken katlanmış göbeğimi saklamak istemiyorum fotolar çekilirken:(((peahhhh!!:((


Sabah Filiz le kahvaltıya giderken hemen onu yokladım çünkü onun kaçamak yapacağına adım gibi emindim, onun eşide boğazına düşkün, üstelik crt onun şirket eğitimi vardı kesin Filiz yemiştir otel yemeğinde dedim..Açık büfeye dayanamamıştır dedim ki yanılmışım!!!!Hafta sonu bile iradesine hakim olmuş ve o hedeflediğimiz kiloya gelmiş 55 kg!!!!! Yani Filiz güçlendirme evresine girmeye hak kazandı, vücudu inceldi ve inanın 2 gün bile bu kadar büyük etki etmiş!!!!Ben ise cumartesi kaçamak öncesi 55,5 kg ve düz karına sahipken pazar gecesi tartıldığımda kaçamaklarım sonrası 57 kg a gelmiştim:((((

Filiz'cim sağolsun güçlendirme evresinde ama yinede pek açılmadı, benden farklı olarak sebze garnitür yedi sadece, elmasını uzakta yesin yahuuu:)) Bu diyetin en kötü özelliği içinde meyve olmaması, ben zaten normaldede meyveyle arası olmayan biriydim ama benim bile canım istedi bir ihtiyaç hissettim sanki:(((((

*******Kritik bir tüyo: Kitapta da yazıyor, meyve yemediğiniz için iyice güçten düşmemek vitaminsiz kalmamak için C vitamini takviyesi alabilirsiniz. Ben her gün 1000 mg C vitamini aldığımı dip not olarak belirteyim....

Yani arkadaşlar crt pazar kaçamağımın bedeli olarak bu haftada  2 gün atak+ 5 gün seyir yapacağım...Eminim haftaya pzt ye 55 kg a geleceğim ve güçlendirme evreme geleceğim... 1 hafta daha acı çelerek yaşayacağımmm:((((((((

Ama azimliyiz , bırakmıyoruz, karnımız düz,yüreğimiz ve bedenimiz fit olsun haydeeeee!!!!!!!!!:)))))))))
Ağızlara bant çekiyoruz yukardaki fotoyu düşlüyoruz:))))))))))

























son postumda tehlikelerinden bahsettim okuyun arkadaşlar!!!!

10 yorum:

  1. :) hafta sonu dukan amcamın kitabını aldım ben de canım. bu 5 günde hatmedecem ve cumartesi- pazar atak'la baslangıcımı yapacagım :) bu arada umarım gobekten baska bır sey gıtmez, zaten 58 olmusum :)

    YanıtlaSil
  2. @gamze hadi bakalım, 58 kg sın, hemen hemen benle aynı ben 59'dum diyete başladığımda, boyun kaç merak ettim?Benim bölgesel yaplanma var, dediklerine göre Dukan'da önce yağlar gidiyormuş, haydi bakalım gitsin yağlar gelsin kaslar:))

    YanıtlaSil
  3. boyum 172 ve tek sorunum ayvadan kavuna dönen göbeğim :s sitesinde test yaptıgımda rejime gerek yok, ideal kilo vs cıkmıstı ama benim bel bölgesinde yaglanma var, sinir oluyorum. dukan amcacıgım sayesınde gecerse cok sevınecegım, yoksa bir sonraki deniz sezonuna kendinden simitli olarak hayatta bogulmam :D

    YanıtlaSil
  4. Tatlim bak baskasi olsa yapmam belki, ama senle tanismayi cok isterim, bende ayni sehirde calisiyorum zaten, ama bir saat uzaklikta oturuyorum, sen gelecegin zaman bana yaz, telefon numeralarimizi bildiririz birbirimize görüsürüz mutlaka, cok öptüm : )

    YanıtlaSil
  5. Bende duymuştum bu diyeti pek bi meşhur. Sakın verdiğin kiloları alma. Kolay gelsin

    YanıtlaSil
  6. Canım hadi bakalım iyi şanslar, benim de yapmam lazım ama hiççççç başlayasımda yok ne olacak sonum bilmem.

    YanıtlaSil
  7. @sevdas canım zaten arkadaş buluşma postlarında ziyafet çekiyorsunuz maaşallah :)))Yazın denize gideceğin zamanları düşün o zaman inşallah gaza gelirsin:))))

    YanıtlaSil
  8. SLM ARKADAŞLAR SON DURUM NEDİR MERAK ETTİM BEN YENİ BAŞLADIM ATAK 4. GÜNDEYİM.GERÇEKTEN ZOR AMA BEN ÇOK AZİMLİYİM BENİM BOY 1,57 KİLO 56 İDİ BAYAĞI KÖTÜ DURUMDAYDIM YANİ:( BENİMDE KARIN VE BEL BÖLGESİ TEK SORUNUM.ORADA BİRİKMİŞ SANKİ BÜTÜN KİLO :...((((( Şu An 54.3 kg ama hedef 48 yada 49 belki 47 :)) başarıcaz inş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah bende zayıflıycam 61den 55 e düştüm şimdi tekrar başladım 4 günümdeyim 54 53 arası gidiyorum inşalla 2 haftada 49 48 46 olabilirim

      Sil
  9. Hırsla azimle devam et, bende bayramda kilo aldım en kısa zamanda başlayacağım yine:( iş yerimde umutsuz vaka obez bir kız vardı, bu diyetle onun bile nasıl zayıfladığını gözümle gördükten sonra herkese tavsiye ederim, inan işe yarıyor!

    YanıtlaSil

Çok Kıymetli Yorumlarınız...!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...