12 Şubat 2012 Pazar

Çok Enteresan ve Anlamlı Bir Hediye Önerisi


Geçen hafta salı günü canım babacığımın doğum günü idi, ona bu sefer farklı bir hediye vermek istiyordum ve günler öncesinden kara kara düşünmeye başladım. Canım babacığım tipik bir kova burcudur ve kendi ile ilgili herşeyinden memnundur, kendini ve sahip olduğu herşeyini beğenir;Mesela "dünyanın en güzel kadınıyla evliyim, en güzel çocuklara sahibim, arabam en güzeli" gibisinden:)) Bunlara ek olarak tarihe çok meraklıdır, bende bu düşünceden yola çıkarak çok önceden bir reklamda Hürriyet arşiv'den hediye vermek amacıyla istediğimiz tarihin gazetesinin alınabileceğini okumuştum ve böylece aklıma hemen böyle bir hediyenin enteresan olacağı geldi.:)) Maalesef hediye paketsiz geldiği için üstteki gibi kendim paketledim,  beceriksizliğim yüzünden paketi şeker modeli yaptım:)


Ben bu şekilde tüpte seçtim, isterseniz çerçevelide gelebiliyor ama eve asma fikri biraz saçma geldi.



Ve tüpün içinden karşınıza bir anda istediğiniz tarihin ilk sayfası çıkıyor! Keşke tüm sayfalar gelse fakat ne yazık ki sadece ilk sayfa geliyor...


İsterseniz ekstra ücret verip üst kısmına hediye notunuzu yazabiliyorsunuz, bende asıl böyle anlamlı olacağını düşünüp yazdırdım tabiiki:)


Ve işte o önemli gün; canım babacığımın doğduğu 7 Şubat 1949 günü.....İnanın babamın hediyeyi açıp bu tarihi görüp şaşırması ve duygulanması beni inanılmaz mutlu etti...Tüm sayfayı merakla okudu:)) Mesela en başta "Atlantik Paktı Rusya'yı ürküttü" başlığı vardı ben tabiiki anlayamamıştım ama babam iştahı kabarmış vaziyette yazıyı okudu ve bana hemen açıkladı, meğer "Atlantik Paktı" "NATO" imiş, bizim girmemiz Rusya'nın hoşuna gitmemiş:)) Annenize babanıza hediye edecekseniz unutmadan ekleyeyim arşiv 1947'den başlıyor...
Bence sevgiliye yada eş ede verilebilir, kişisine göre değişir, kimini bir gömlek,bir saat memnun edebilir ama bu tip bir hediye kimisine çok daha anlamlı gelebilir...
(Aklınızda olsun netten sipariş veriyorsunuz ve en geç 3 günde geliyor, benim hediye kar kışa rağmen tam 2 günde elime geçti.)
Sevgililer günü öncesi babamın hediyesi vesilesiyle bu hediye öneriside Lame'den gelsin bakalım !!!:)))

8 yorum:

  1. şahsen ben böyle bir hediye almak isterdim :)

    YanıtlaSil
  2. çok anlamlı bir hediye olmuş, ne güzel düşünmüşsün, tarihe ilgisi olan birine daha anlamlı bir hediye verilemezdi herhalde...
    baban ne kadar şanslı böyle ince düşünen bir evlada sahip olduğu için, babacığının yeni yaşını kutluyorum...

    sevgiler
    http://darkolivee.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. @lüzumsuzişleruzmanı aynen bende çok mutlu olurdum:) Bu arada blog faaliyetlerine tekrar devam etmene çok sevindim:)

    YanıtlaSil
  4. @darkolivee çok teşekkür ederim:))Hediye vermeyi ve sevdiklerimi mutlu etmeyi çok seviyorum, her zaman tutturamayabiliyorum ama bu sefer oldu:)

    YanıtlaSil
  5. çok şekersin. kafa yormuşsun. ben böylesine hediye derim işte. nice mutlu yıllar olsun babana

    YanıtlaSil
  6. @İlke'cim çok teşekkür ederim:)Bazıları bir kağıt parçasına sevinmez ama bende böyle bir hediye almayı çok isterdim...

    YanıtlaSil
  7. Babacının doğum günü kutlu olsun, hediyesi de çok anlamlıymış canım :)

    YanıtlaSil
  8. @sevdas çok teşekkür ederim canım, keşke bizede birileri anlamlı anlamlı hediyeler alsalar di mi?:)))

    YanıtlaSil

Çok Kıymetli Yorumlarınız...!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...