19 Ekim 2011 Çarşamba

Strawberry Türkiye'ye Ürün Göndermeye Başlamış!!!!!

Strawberry Türkiye'ye ürün göndermeye başlamış!!!!!!!Sabah sabah şok etkisi yaratan bu habere sevinemedim bile..Fiyatlara bir baktım eski fiyatların neredeyse 2 katı!!!!Göya vergilerimizi ödemişlerde 150 EUR sınırlaması yokmuşta vs vs....Evet sanırım vergilerimizi fazlasıyla ödemişlerki bizi yolmak için bu fiyatları basmışlar ürünlere...Dün Tekin Acar'da sorduğum kremin fiyatını biliyorum diye Çilek'ten kontrol edeyim dedim ve Çilek'te fiyatın daha pahalı olduğunu gördüm, düşünün siz gerisini.......
Birde vergiye takılmayacağının ,150 EUR sınırlamasının olmayacağının taahhhütünü vermişler ya bana çok komik geldi....Sanki devletten birileri bu Hong Kong'lu adamlarla pazarlığa tutuşmuşlarda Çilek yöneticileri anca bu şekilde izni koparmışlar gibi...Trajikomik yani....Düşünün Türkiye kadınlarının güzelliği için tuhaf olaylar dönüyor:)))) Sabah sabah gülesim geldi, siz düşünmeyin bizleri ,biz kendi başımızın çaresine bakarız:))) Çilek'le de küstüm işte, artık onu da sevmiyorum....:(


**NOT: Duyduğuma göre Strawberry artık yurt dışından ürün yollamayacakmış, Türkiye'ye ürünler getirtilip buradan satılacakmış, yani kısacası ithalatçı firma olmuş..Everydayminerals'i hatırlarsınız bir dönem sorunsuz ürün alırken Türkiye'ye gönderiyi durdurmuşlardı sonra birden İthalatçı firma bunun bayiliğini alıp Türkiye içinden satışını internet aracılığıyla yapmaya başlamıştı ve fiyatları uçurmuştu, Strawberry'de aynı yolu seçmiş ne yazık ki...:((
LAME

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çok Kıymetli Yorumlarınız...!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...