13 Eylül 2011 Salı

Kim Kardashian Black-Brown Dramatical Smokey Eyes Make Up


Kim Kardashian'dan son yıllarda ne çok bahsediliyor değilmi? 1980 doğumlu Ermeni asıllı güzel, Paris Hilton'un kankası olmasıyla birlikte nişanlısı, evliliği derken son birkaç yıldır tüm medyanın ilgi odağı oldu. Anlayacağınız bizim ikoncanların U.S.A versiyonu, şuan bildiğim kadarıyla reality şov yapıyor, oyuncu falan deniyor ama ben görmedim, bilmiyorum:)) Kim aynı zamanda koca poposuyla ünlü!, yani genetik olarak bizim başımıza aynı durum gelse heralde mahallede insan içine çıkamayan kompleksli ruh hastası tipler oluruz :))) Ama Kim bacı kendisiyle barışık....Herneyse ben onun sansasyonlu hayatının dışında özellikle makyajıyla ilgileniyorum...Kadife ciltli olmasından mıdır kaliteli cilt yapısından mıdır, yoksa iri göz, dudak hatlarından mıdır bilemiyorum ona cidden koyu makyaj çok yakışıyor. Çoğunluk koyu gri yada aşağıdaki resimlerdeki gibi black-brown göz makyajı yapıyor ve ben özellikle bu kahve-siyah versiyonuna bayılıyorum....Araştırmalarım sonucu Youtube videosunu izleyince bir gaza geldimki sormayın, hemen ayna karşısına geçip benim flormar farlarımla denedim, cidden çok farklı oluyor. (flormar güzellik Ar_ge'mde çığır açıyor:))) Dramatik bir bakış kazanıyorsunuz, öyle böyle değil kendimi tanıyamadım, ben neymişim beahhh diye kendime bakmaya doyamadım:)))






Göze böyle dana kadar boya sürünce dudaklara Kim gibi açık renk sürmeyi unutmayın:))) Dudağıda koyu yaparsanız vay halinize:))

Burada bence göz pınarlarına metalik gri renk sürmese daha iyiydi...



Kim Kardashian göz makyajıyla ilgili çok video var fakat bence en güzel anlatan yukarıdaki kız... İşi biliyor anlayacağınız:))) Ben artık çok uğraşmadan yapabiliyorum bu makyajı, önce tüm göz kapağı ve kaş göz kesişim bölgesine kahverengi sürüyorum, daha sonra göz altımada aynı kahve ile dokundurmalar yapıp parmağımla yayıyorum..Daha sonra göz kapağı kirpiklerime yakın bölgeye siyah far sürüp dağıtıyorum, göz altımada kirpik diplerime siyah far geçiyorum en sonunda göz çevremi siyah kalemle çerçeveleyip işi bitiriyorum....(özetle göz alt ve üst olarak dıştan içe kahverengi- siyah oluyor...)Tabiiki bu makyajı yaparken bronzer sürmeyi ihmal etmiyorum. O yazımıda buradan okuyabilirsiniz.


Kim'in makyajsız halini ay ay bakın aslında ne çirkinmiş gibisinden koymuyorum, makyajın gücünü göstermek için koydum...Bence yüzü makyajsızda gayet duru ve hoş...Elimizdeki bu silahı iyi kullanmak gerek,...deneyin pişman olmayacaksınız...!

LAME

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çok Kıymetli Yorumlarınız...!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...