11 Temmuz 2011 Pazartesi

Bu Yazın En Sevdiğim Şarkıları

Yaz geldi geçecek ben 19 mayıs kaçamağını saymassak hala tatile çıkamadım:(((Her yaz içimizi kıpır kıpır yapan yaz şarkıları çıkar bilirsiniz, yazın tadıda bu şarkılarla çıkar..Ben tatile gidemedim ama içim kıpır kıpır:)))Yaz kesinlikle benim mevsimim ve duygularımı harekete geçiren bir mevsim!!!
Neyse lafı uzatmayayım bu yaz beni en çok mutlu eden, coşturan, oynatan:) şarkılar şöyle;

1.Sinan Akçıl-Hande Yener: Atma
2.Sinan Akçıl-Teodora: Cumartesi/Sabota

Bu yaz en çok "Atma" şarkısı coşturdu, Sinan Akçıl biliyorsunuz önceden Hadise'nin sevgilisiyken "Bence evlenmeliyiz" diye saçmasapan bir şarkı yaparken şimdi Hande'de yıldızı parladı, güzel şarkılar yapmaya başladı.Sevdiceğim sağolsun en son ne çıkmış, hangi albüm piyasaya sürülmüş çok iyi takip eder ve hemen internetten indirir tüm şarkıları hem benim, hem kendisinin MP3 player'ına yükler:))Daha iyisi can sağlığı:))
Sinan Akçıl'ın albümünü dinlerken başka bir şarkısıda çok hoşuma gitti, tam yaz şarkısı adı "Sabota".Bulgar kökenli ünlü Balkan şarkıcı Teodora ile yapmış bu düeti.Kadının ses tonu çok güzel, zaten Sinan Akçıl'da kabul edersinizki pek ses yok. Bu şarkıyı Ajda Pekkan ilede söylemiş ama bence Teodora ile olan düeti daha güzel.Dinleyin bakalım;


3. Jennifer Lopez- I'm into you: Evet fıkır fıkır kanımızı ısıtan bir parça daha I am into youuu!!! Jennifer bu şarkısıyla eski günlerine dönmüş, o ne güzelliktir öyle hayran oldum. Kabarık dalgalı saçlarına bayıldım, bende istiyorummmm!!! Birde klipteki o çocukkk, nerden bulmuş, hem çekingen hem yakışıklı hemde oldukça çekici gözüküyor:))))Şarkıda süperr bayılıyorum, dinleyin;


4.Rihanna-Man Down: Rihanna'nın  son şarkısı "Man down" diğer şarkılarından farklı olarak reggae tarzı bir şarkı. Klibide reggae'ye en uygun yer Jamaika'da çekilmiş.Zaten bildiğim kadarıyla Rihanna Karaip adaları doğumlu, sanki klipte kendi meşhur olmadan önceki halini görüyorsunuz, arakadaşlarıyla şakalaşması, alışveriş yapması falan çok doğal olmuş.Artık bu şarkıdaki yorumu, ses tonunu mükemmel kullanmasıyla kendini aşmış. Belki bilmiyorsunuzdur Rihanna'nın 3,6 oktav'lık bir sesi var ve bir konserinde "Hate That I Love You" şarkısının bir canlı performansında bir nota üzerinden hiç bozmadan 8 saniye giderek kendi rekorunu kırmış. "Man Down" basit gibi ama insanın içine işleyen bir şarkı bayılıyorum, tam beach şarkısı Ram pa pa ram Ram pa pa rammm!!!!


5.Shakira- Rabiosa: Shakira'nın son şarkısı "Rabiosa" yine her zamanki alıştığımız Latin tarzı bir parça. Pitbull'u şarkıya dahil etmese daha iyi olurdu ama neyse artık. Bayılıyorum latin müziğine, en çokta bu şarkıda dansetmek geliyor içimden, yerimde duramıyorum anlayacağınız:)))) Haydi dinleyin ve oynayın bakalım; :)))


LAME

1 yorum:

  1. Sinan Akçıl hariç diğer 3ünü çok beğenerek dinliyorum, açıkçası onu ilk dinledim, belki dinledikçe sevebilirim ama :)

    YanıtlaSil

Çok Kıymetli Yorumlarınız...!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...