18 Temmuz 2011 Pazartesi

Stil Becerinizi Test Etmek İstermisiniz?

Bayıldımmmmmmm bayıldımmmmmm ben bu oyuna bayıldım!!!! Tesadüf keşfettim ve hemen sizlerle paylaşmak istedim... Eminim aranızda bu oyunu çoktan keşfetmiş ve "sen nerelerdeydin kuzuuummm biz keşfedeli yıllar oluyor?" diyenlerde vardır ama olsun ben yinede benim gibi böyle bir siteden haberdar olmayıp bulunca sevinçten havalara uçacak olanlar için yazıyorum...:)))

Şimdiye dek oynadığım oyunlardan en zevklisi ....Oyunda ne mi yapıyorsunuz ; Kombinasyondaki eksik parçayı buluyorsunuz.....!!!! Hani bazen kadın dergilerinde görürsünüz ve "aaa kızın ayakkabısı bej renkteyken kocaman yeşil çanta ile kombinasyon yapmışlar, ne enteresan  ama nasılda güzel uymuş"dersiniz ya ben hep böyle stil detaylarının farkına vardığımda kendimi bu yönlerde daha çok geliştirmem gerektiğini düşünmüşümdür..Ve nihayet güzel giyinmek, kendine ait tarzı yaratmak, yaratıcı kombinler oluşturmak isteyen tüm arkadaşlaraaaaa "Kombinasyondaki eksik parçayı bul" Oyunu!!!!! Oyunu oynamanız için Şurdan TIK!!!


 Evet gelelim benim oyun serüvenime:)))


Yukarıdaki ilk kombinde bayağı çuvalladım:((( İlk etapta kolyede dore detayı var diye parıltılı çantayı seçtim olmadı, sonra oyununun heyecanına kapılıp bir anlık gafletle!!:)) lila çantayı seçtim. 1.çantaymış doğru cevap, aslında ilk aklıma o çanta geldi fakat zaten elbise 2 renk, çantada aynen o şekilde 2 renk olursa yanlış seçim olur diye düşünmüştüm doğruymuş...Altta doğru çanta eklenmiş kombini görebilirsiniz.... "Why it works" kısmından neden o çantayı seçmek gerektiğinin açıklamasını okuyabilirsiniz....:)))Teyyyy teyyy:))))





Bu kombinide düğün çifti yakınları için düşünmüşler,ben elbisenin koca dallarını sevmedim ama kombinini tek hamlede tamamladım:)))) Tabiiiki pudra tonlu yüzük uyar bu kombineee:))) Amma zevkliyim yaaa, bütün bonus puanlar yazılsın hanemeeee:)))



Havuz partisi kombinine bu kıyafeti önermişler....Veeeee aferin bana rengarenk bileziği seçerek anında kombini tamamladım:))))) Gerçi ben bunun altına kesin kırmızı babeti giyerdim  çünkü hasır çanra ile bej ayakkabı çok alakasız....Demekki kombin yaparken çokta detaya takılmamak gerek...Genel olarak göze hoş gelsin o kadar...!



Hayvan desen baskılı kombinimizde  şalımız zaten leopar desenli olduğu için "b" şıkkındaki leopar bilekliği en başta eleyip şıkları 3'e indiriyoruz:))))) (Hayatımız sınavlarla geçtiğinden test tekniği her daim zihnimizde:) Ne kadar eleme yapsamda  daha sonra 4. şıkkı seçtim ve hatalı  oldu maalesef....Açıklamayı üstte yana kopyaladım neden hatalıymış çünkü bu kırmızı bilekliği seçersek çantaya odaklanamazmışız. Parlak, aydınlık görünümün kıpkırmızı çantada kalması gerekiyormış.Bu yüzden siyah ve gümüş olanı seçin demişler...E bende c şıkkını seçtimmmm, pek aklıma yatmadı ama işte öğrenmek gerek işin uzmanlarından:(((



Çiçek baskılı kombinimde nokta vuruşu yaptım:)))))1. çanta için kendime dedimki "bu kesin şaşırtmacalı soru, önce diğer şıklara bakkkkk, tuzaklara kapılma !!!!" ve haklı çıktım:)) Artık biliyorsunuzdur ayakkabıyla çantayı aynı renkte yapmaya uğraşmak annemlerin zamanında kalmış ve demode....Tabiiiki bazen zorunlu hallerde bu şekilde kombinler yapılıyor fakat kadın dergilerinde de uzun süredir bu nokta ilgimi çekiyordu, artık kasmak zorunda değilizzzzzz ve farklı renkte uyumlu çantalarda pekala  takabiliriz...Hemde rükuş damgası yemeden:))Burdada 3. toprak tonu çanta bana en doğru seçim geldi ve nitekim haklı çıktım:)))) Oleyyyyyyyy!!!!!!!!!!



Bu kombin yukarıdakiyle çelişiyor çünkü doğru şık yeşil parmak arası terlikle aynı tonda yeşil çantaaa....!!!Ama tuhaftırki bakar bakmaz onu işaretledim, sezgilerim onun doğru olacağını söyledi, işte burada en doğru seçenek o, ezber yapmayın kızlarrrrr yüreğinizin sesini dinleyin:)))) Bu işin matematiksel formülü yok maalesef:((




Grafik desenli kombinde çok başarısızdım çokkkkk!!!! Önce klasik zihniyetim bana hemen 4. şıkkı gösterdi, fakat daha çok renkli kıyafette siyah giymek gerekiyormuş. E bende heyecanla cümlenin sonunu okumadan kırmızı düz taban ayakkabıyı seçtim, daha zarifini seçmek gerekiyormuş vesselam bu kombinde sınıfta kaldım:(


Ben kısacası bu oyunu çok sevdim, cidden çok öğretici buldum....Peki söyleyin bakalım sizin rekorunuz kaçççççç ?????

LAME

1 yorum:

  1. oynıyım dedim ama daha ilk kombinden fail ya. o sandaleti hayatta giymem o elbisenin altına.. Diger kombinlerde zevksiz bence :/

    YanıtlaSil

Çok Kıymetli Yorumlarınız...!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...