26 Temmuz 2011 Salı

All Good Things



Haftasonu DVD keyfi yapmak için bu filmi seçtik çokta iyi yapmışız çünkü izlemeye değer bir film. Buraya genelde çok beğendiğim, çok etkilendiğim ve tavsiye ettiğim filmleri yazmayı seviyorum. Bu filmde benim gibi psikolojik gerilim sevenler ve ayrıca dram sevenler için güzel.

Uzun ve ağır soluklu bir film, yerinde duramayan tipler,  hızlı aksiyon sevenler için değil, onu baştan söyleyeyim:))

Film yaşanmış gerçek bir hikayeyi anlatıyor. Çocukluğunda yaşadığı travmanın etkisinden çıkamayan bir adamın, ilerleyen zamanda ortaya çıkan psikolojik sorunları nedeniyle hayatının altüst olmasını ve gizemini paylaşıyor hikaye. Şuan bu adamın hayatta olduğunu bilmek bana korkunç geldi, başroldeki  David'i Rylan Gosling canlandırmış, ve inanılmaz etkileyici, gerçekçi bir oyun sergilemiş. Öyleki
hikayede 70'li yıllarda başlayıp 2000'lere doğru yıldan yıla David'in gayet normal bir karakterden nasıl sıradışı bir psikopata doğru gidişatını görüyorsunuz.

Filmin müzikleri güzel, ayrıca 70'li yıllara ilgimden dolayı o bölümleri ekstra beğenerek izledim:)) Filmin ikinci yarısı karmaşık duygular, belirsizlikler, gizem öyle artıyorki seyirciyi an be an meraklandırmayı başarıyor. Ağır soluklu olsada ara ara gelen ipuçlarını yakalamak, tekrar yeni bir olaya meraklanmak izleyiciyi filme fokusluyor.

Bilirsiniz bazı gerilim aksiyon filmlerinde hep aynı olay vardır, gizem, merak, ipucu tekrar gizem...vs  herneyse filmin sonlarına doğru bütün puzzle parçaları teker teker birleşir, aaa buda böyleymiş şuda şöyleymiş dersiniz ya, işte bu filmde o şekilde tam benim sevdiğim gibi:)....Kurgu belki benzeri filmler kadar zekice değil ama izlemeye değer...

Fragmanını merak ediyorsanız hemen ekliyorum;

İyi seyirler..:)

LAME











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çok Kıymetli Yorumlarınız...!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...