29 Haziran 2011 Çarşamba

Lame'den Zihni Sinir İcatlar 3-Mobil Çanta İçliği

Sizlere bugün yeni bir icadımdan bahsedeceğim; Mobil Çanta İçliği!!! Bilirsiniz çeşit çeşit çanta alıp sonra farklı bir kıyafet giyerken çanta değişimini yapmak epey zorlu olur. Bazı arkadaşlarım üşenmeyip neredeyse gün aşırı çantalarını değiştirirken ben maymun iştahlılıkla aldığım çantaları aylar geçiyor ancak değiştirme şansı buluyorum.Oda bolca vaktimin olduğu bir an aklıma gelirse:((( Bu konu beni cidden zorluyor, eski çantada ayrı ayrı gözlerde neler varsa yeni çantaya adapte etmek, her birşeyi eksiksiz aktarmak cidden çok sıkıcı...Bir yandan bakımlı olmaya çalışmak, giydiğim kıyafete uygun çanta takmak istiyorum bir yandan tembellikten diyelimki baştan aşağı açık renklerde giyinmişken hala siyah deri çantamı kullanıyor olmak bana çok ızdırap veriyor:(((
İş yerimden kokoş bir arkadaşıma sordum nasıl beceriyorsun hergün çanta değişimini diye, oda zaten hep bavul çanta kullandığını, değişim sırasındada öbür çantaya her birşeyini boca ettiğini söyledi. Benim böyle birşeye içim elvermiyor, illa atılacak çöpler oluyor (ayyy pasaklılığım ortaya çıkacak!!) ne biliyim önemli şeylerimi koyduğum gözden öbür çantanın uygun gözüne eşyalarımı koymak, biraz kafa yorucu olabiliyor.Her çantam eşit sayıda göz içermiyor, bazı çantalarıma cömertçe el törpüsünden vitamin haplarına kadar herbirşeyi atarken bazı çantalarımda cimri davranmam gerekiyor vs vs....Görende beni içinden çıkılmayacak matematik integral hesabı yapıyor sanacak ama bu durum çok canımı sıkıyorrrrrr:((((

Ve bu vahim duruma aşağıdaki çözümü düşünüp duruyorum uzun zamandır.Yalnız bu çözüm için çanta üreticilerindende destek almak gerekecek. Alttaki çizimde favori 2 markamı koydum; Hermes ve Miu Miu:)) Ne kadar bu çantalara sahip olamasam bile ikiside platonik aşklarım, gönlümün tacıdırlar:)) Belki birara Kapalı çarşıdan çakmalarını alırım, yani bir çantaya bol sıfırlı paralar vermek bana ters geliyor, tabi herkesin ayrı düşüncesine saygı duyarım..

Neyse off amma uzattım ya mevzuyu, alttaki resimde mobil bir içlik dizayn ettim, kaliteli kumaş malzeme olabilir yada poliüreten dayanıklı bir malzeme olabilir ve bu içlikte fermuarlı kullanışlı gözler olacak,ayrıca üst 2 yanında çantaya sabitlemek için cırt cırt sistemi konulacak.Çantadan çantaya malzeme aktarımı esnasında hiçbir çaba harcamadan mobil içliğinizi cırt cırtlı yerinden çıkarıp yeni çantanın cırt cırtlı köşelerine yapıştıracaksınız....Hepsi bu kadar!!!!!!Bu mobil içlik çanta boyutu alışkanlıklarına göre small, medium ve large üretilebilir, mesela sürekli bavul çantalar kullananlar large olanını alabilirler..

 Evettttt Hermes, Prada, Miu Miu, Louise Vuitton yetkilileriiiiiii size sesleniyorummmmm, benim bu projem için çanta içi göz yapmayı bırakacaksınız, hem epeyce saving yapmış olacaksınız:))) Ayrıca çantalarınızı üretirken üst 2 kenarına cırt cırtların karşı yapıştırma kısımlarını ekleyeceksiniz....!Böylelikle benim icadıma uyumlu çantalar üretmiş olacaksınız, anlaşıldımı????:))))

NOT: Müşteri potansiyelim size akacağı için, saving yapacağınız için ve satışlarınız biranda patlayacağı için % 30 komisyonumu alırım ona göre:))))

LAME


3 yorum:

  1. He he, mantıklı... ben de çok üşeniyorum çanta değiştirmeye, şu icadın çıkana kadar ne yapcaz bilmem :)

    YanıtlaSil
  2. lamecim fikrini nihayet çalmışlar ve kullanışlı çanta içlikleri tasarlamışlar. süpersin ne diyeyim. ebayde de hemen yer almış ürünler. ne kadar güvenilir bilinmez ama bide yerli internet sitesi var ürünü alabileceğimiz. linki yazıyorum hemen. gelsin yeni çantalar:))

    http://www.indirimplus.com/home.do?utm_source=mailing&utm_medium=mail&utm_campaign=15_02_2011

    YanıtlaSil
  3. İlke'cim haber verdiğin için teşekkürler....Resmen fikrimi çalmışlarrrr!!!! Neyse yinede piyasanın kadınlar etrafında dönmesi güzel:))) Bizim ürün detaylarımız üzerine daha da kafa yorsunlar bakalım, ekonomi bizim sayemizde dönüyor!!! :)))))) Çok öpüyorum!

    YanıtlaSil

Çok Kıymetli Yorumlarınız...!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...