27 Haziran 2011 Pazartesi

Güneş Koruyucuları Dosyası 2

4. Vichy Capital Soleil Ultra Fluide SPF 50 / Ultra Akışkan Koruma
Cilt Tipi
Karmadan yağlıya dönük ciltler içindir.
 Aksiyon
 Güneşin zararlı etkilerine, kahverengi lekelere ve güneşin neden olduğu erken cilt yaşlanmasına karşı cildi korur.
Sonuçlar
 Güneşin zararlı etkilerine, kahverengi lekelere ve güneşin neden olduğu erken cilt yaşlanmasına karşı cildi korur. Cildi nemlendirir ve parlamayı azaltır.
Bu ürünü vaktimin hiç olmadığı bir ara hızla girdiğim bir eczanede La Roche Posay ürünleri kalmadığı için eczacı kalfasının ısrarlarıyla aldım.Ve hiçte pişman olmadım, cidden bu ürününde koruyucu filtresi çok iyi,aynen LRP gibi losyon/süt kıvamında hafif, sivilce falanda yapmadı, tavsiye edilir.

5.Clinique Super City Block 40 SPF

Clinique markasına merak salıp her bir ürününü kullandığım dönem güneş koruyucumda Clinique olsun diye almıştım bu ürünü, ten rengi ama kremsi bir koruyucu, yalnız fondöten gibi kapatıcılık beklemeyin.. Diğerleri gibi losyon tarzı değil krem formunda fakat rahatça cilde yayabiliyorsunuz. Satıcı bu ürünün diğer koruyuculardan artı bir özellik olarak  City block yani şehirsel/çevresel etkenlere karşıda etkili olduğunu söylemişti. Mesela kirli havadan, bilgisayar ışınının ciltte yarattığı etkidende koruyormuş. Ben tabiiki bu etkilerini test edemedim:)) Umarım ticari satış politikası değildir. Kremsi nemlendirici özellikte arayanlar için güzel bir ürün, sivilcede yapmıyor, fakat parlama yapıyor.Clinique severler alabilirler...

6. Hamilton Mat Yüz Kremi SPF 30+ 75gr
• Hergün yüz için kullanılabilecek bu krem ciltte mat ve pürüzsüz bir görüntü sağlar.
• Uygulama sonrasında ciltte parlak görünüm ve renk bırakmaz (matt finish özelliği). Bu özelliği ile erkeklerin günlük kullanımı için de uygun yapıdadır.
• Üstüne rahatlıkla makyaj yapılabilir. Makyaj için mükemmel zemin hazırlar.
• Cildi nemlendirici etkisi vardır.
• UVA ve UVB ışınlarına karşı etkin koruma sağlar.
• Oil free formunda olduğundan, non-komedojenik ve non-aknejenikdir. Yağlı- akneye meyilli ciltlere uygundur.
• Hassas ciltlerde de güvenle kullanılabilir


Bu ürünü gerçekten araştırarak almıştım, Avusturalya'da çok üst mercekler tarafından kabul görmüş çok uzun yıllar evvel Avusturalya'da kurulmuş bir firma. En hoşuma gidende everyday formunda olması, "matt affect" vermesi ve renkli nemlendirici gibi yüzünüze hafifte olsa renk vermesi. Eczacı kadına kapatıcılığını sorduğumda aslında bu ürünün renk verme amacıyla tasarlanmadığını, güneş koruyucu formulasyonlarındaki kimyasal filtrelerin ne yazıkki beyaz renk vermesinden dolayı bu üründe beyazlık vermesin diye içine renk pigmentlerininde eklendiğini belirtmişti.Gerçektende beyazlık olmadan ten renginde sürebilmek harika birşey ve kıvamı öyle güzelki, hem krem gibi (La roche ve Vichy gibi akışkan değil) hem yumuşacık anında emiliyor. Yağsız ,asla sivilce yapmadı, allerjik bir durum oluşturmadı. Renkli olduğundan cildi aydınlatıyor, yalnız kapatıcılık beklemeyin çok  hafif aydınlık veriyor.Cildinde problem olmayanlar üzerine sadece allık sürerek çıkabilirler..!Ayrıca cildimi rahatlattığını ve nemlendirdiğinide eklemek istiyorum.
Bu ürünün en kötü özelliği spf 30 olması:(( Gerçi ürün bilgilerinde Avustralya'daki makamlarca spf 50 ye denk olduğu yazılmış ama ben pek güvenemedim. Yazları spf si düşük geldiği için Hamilton marka spf 50 ürün çok araştırdım ama yağsız bulamadım. Bir tane sprey gibi birşey var onuda almak istemedim. Keşke aynı formulün spf 50 side olaydı:(((

Kullandıklarım sadece bu saydıklarım değil, geri kalanlar yarınki yazımdaaaaaa!

LAME

2 yorum:

  1. adım ece. öncelile blognu cok begendım ceşit ceşit kullandıgın urunlerı tek tek yazıp yorumlaman ıyı kotu samımı tavsıyelerın cok hoş gercekten ve genel olarak fıkır verıcı fakat sırf gunes kremı dosyalarında bır cok hatalı cumlen var: sivilce yapıyor sivilce yapmıyor gbi... sivilce yapıp yapmaması sana veya bana göre belırlenebılek bır sey degl kısıden kısıye ınanlmazdegısır ve kımyasalın kısının sebum dengesınde gösterecegı reaksıyonla alakalıdır. bir de urunlerın firmasından menşeinden cok ıcergne bakarak secersen v yorumlarsan ınan cok dha saglıklı olur mesela hamılton ıcerıgı en fazla kımyasaldan olusan koruyuculardan bırı,sırf su son aldıgın everyday face matte versıyonunda paraben aluminyum komedojenık ozellık veren gözenek tıkamada brebır cetyl alcohol ve mica var... sevgılermle

    YanıtlaSil
  2. ece bloğuma ziyaretin için teşekkür ederim...Svilce olayları dediğin gibi kişiden kişiye göre değişir, ben kendi yaşadıklarımı tamamen objektif bir şekilde veriyorum. İçerik olarak çok doğal organik ürünler bile bazen sivilce yapabiliyor, zaten parabensiz bir şey bulmak cidden çok zor herşeyde var neredeyse, senin bu derece bilinçli olman çok güzel, bende alacağım ürünlerin içeriklerine şu yazımda bahsettiğim siteden bakıyorum; http://hayalgemisinde2kisi.blogspot.com/2011/07/kullandgnz-kozmetiklerin-icerigini.html
    tavsiye ederim, sevgiler...

    YanıtlaSil

Çok Kıymetli Yorumlarınız...!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...