30 Nisan 2011 Cumartesi

Prens William'ın düğünü

Günümüzde ne kadar eski önemini yitirsede krallıklar ve kraliyet ailesi hep ilgimi çekmiştir. İngiltere'de şuan sembolik olarak devam etmesine rağmen kraliyet ailesi  halkın ve dünyanın ilgisini çekecek kadar göz önünde.Günümüz dünyasında böyle masalsı efsanevi şeyler devam etsin istiyorum, İngiltere kraliyet ailesi tam zihinlerden düşmüşken Lady Diana ile yine dünyanın ilgisi kraliyet ailesine yönelmiş ve Lady Diana tüm dünyada çok sevilmişti. Kraliyet ailesi gelinlerin hep aristokrat aileden gelmesini isterlermiş ve bu kuralı ilk bozan Diana imiş. İyide olmuş:)) Diana kocaman yüreğiyle, yaptığı sosyal projelerle yürekleri kazandı. Onun ölümüne gerçekten çok üzülmüştüm.Ve sonra gözler haliyle oğulları üzerine çevrildi ve beklenen an geldi büyük oğlu William görkemli bir düğünle Kate Middleton ile evlendi. Kate'e gelince oda Diana gibi kraliyet ailesinin "avam" diye tabir ettiği yani halk sınıfından geliyor.Bu yüzden başta kraliyet ailesinin çok istekli olmadığını öğrendim. Ama büyük aşk sonucu bu güzel çift görkemli bir düğünle evlendiler. Düğünün başında onlarda tıpkı Lady Diana ve Prens Charles gibi geleneksel olarak üstü açık faytonla Buckingham sarayına geldiler. Görüntüler harika..Sizce Kate Diana'nın izinden gidecekmi??? Onun kadar popüler olabilecekmi acaba? Bilemiyorum, Diana'yı bir efsane olarak kabul ediyorum ama Kate'inde ilerde öncekilerden farklı bir prenses olacağını düşünüyorum. Çünkü nikah töreni esnasında Prens William'la birbirlerine verdikleri sözleri okurken Kate duyduğuma göre "İtaat" sözünü metinden kaldırmış!! Çok iyide yapmış, bu onda feminist bir tarafın olduğunu gösterir. İlk radikal hareketiyle gözüme girdi, ayrıca gelinlik seçimi çok hoşuma gitti, çok sade ve asil. Daha önceki gösterişli gelinlikli prenseslerden sonra bu hareketiylede benden tam puan aldı.Yeni evlenecek adaylarada güzel bir örnek olabilir bu gelinlik..Yalnız Kate'te sanırım benim gibi allığı fazla kaçıranlardan:)) Pembiş pembiş güzel olmuş bence.Birde faytonda kadının elinde eldiven olması gerekirken Prens William'ın elinde beyaz eldiven olması bana komik geldi:)) Eldiven törendeki resimlerde yok, acaba halkla tokalaşırsa mikrop kapmamak içinmi?? Neyse bu kadar merak ve dedikodu yeter:)) Sevgiyle kalın...!












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çok Kıymetli Yorumlarınız...!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...