4 Nisan 2011 Pazartesi

iHerb Alışverişim

Herkese merhabaaaa, bloğum gözüküyormu bilmiyorum ama bir gün açılacağını umarak, sizlere nacizane tavsiyelerimi vermeye devam edeceğim:))
İnternetten alışveriş yapmaya bayılıyorum, günümüzün koşuşturmacası ve vakitsizlik sorunu bu kadar ceryan ederken bir tıkla işlerimi halletmek çok pratik geliyor:)
benimde en son kullandığum Murad clarifying cleanser'im bitmişken yeni bir yüz yıkama jeli arayışına girmiştim. Murad'ın ürününden memnundum fakat sadece salisilik asit içerdiğinden sivilceler ve karma cilt için daha köklü bir çözüm sunacak ürün arayışına girsim. Makeupalley araştırmamda alttaki Beauty Without Cruelty, Facial Cleanserin çok beğenildiğini ve içeriğinde %3 Alfa hidroksi asit (AHA) bulunduğunu görünce hemen kararımı verdim:) Hatta bu ürünü kullandığı zaman boyunca sivilce sorunu yaşamadığını belirten kişiler var!!!Ebay'e baktığımda çok seçenek olmadığını gördüm ve asıl bu ürünün iHerb'de satıldığını gördüm. Meğersem iHerb'ü geç keşfetmişim, bu sitede tamamen organik ürünler satılıyormuş ve bayağı kullanan bloggerlar varmış, tüm ürünler doğal, içerisinde paraben yok, hayvan testi yapılmamış, doğaya dost ürünler.iHerb sitesinden besin takviyesi vitamin vs çok alanda varmış ama ben cesaret edemem açıkçası, kendimde bu işin içinde olduğumdan GMP'ye uygun üretim yapıyorlarmı? Kullandıkları hammadde kalitesi nedir? vs bunlar önemli benim için.Fiyatlarda bu derece ucuzken Lame dururmu, yanına başka birşey almakta gerek değilmi? Clinique 7 days scrub'ımda bitmek üzereyken küçük bir araştırmayla alttaki scrub'ıda siparişime iliştirdim:))) Bu scrub ta tamamen doğal ve hassas ciltlerin kullanabileceği özellikyteymiş.. İlk kullanım için başka bir blogger dan şifre buldum 5$ indirim için ve hemen siparişimi verdim:))) Meğer üye olup ilk siparişi veren herkese arkadaşlarına indirim kuponu yollayabilmesi için indirim kuponu veriyorlarmış.Diğer bloggerlar net açıklamamışlar sadece indirim kuponu demişler ama ben işin aslını sizlere açıklamakta sakınca görmüyorum. Benim verdiğim indirim kuponunu kullandığınızda siz 5$ indirim kazanacaksınız ve banada bir miktar bonus verilecek. Ne kadar bilmiyorum ama bu şekilde işliyormuş.
Evet ilk alışverişinizde kullanmanız açısından indirim kuponum "FIL518 "kodunu girin, 5$ az ödeyin.

Altta aldığım ürünler ve fiyatlarını+ açıklamalarını  görebilirsiniz;
Kullandıktan sonra yorumlarım gelecek, merak etmeyin sakın:)))

LAME



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çok Kıymetli Yorumlarınız...!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...