25 Nisan 2011 Pazartesi

Ajda Pekkan for Twist Koleksiyonu




















Ajda Pekkan kendi tasarımlarıyla oluşturduğu koleksiyonunu Ajda Pekkan for Twist adı altında bizlere sunuyor!!!!! Haberi ilk duyduğumda çok sevindim ve gecikmiş bir proje olarak değerlendirdim. Düşünün yani her önüne gelen tasarımcı olup kendi markasını oluştururken Ajda Pekkan gibi bir starın bunu bu kadar geç yapması anlaşılır gibi değil. Ajda Pekkan'ın özellikle son yıllarda giydiği kıyafetleri çok beğeniyordum, tarzına net olarak spor şık diyebilirim.
Üstteki ayakkabılara bayıldım fakat Ajda Pekkan'ın sütun gibi bacakları olmasa bu kadar güzel dururlarmıydı bilemiyorum..

İşte spor şıklık budur, birde Ajda Pekkan bu bluzu kıvırma tarzı şeyleri hep yapıyor, dökümlü bluzlerle umursamaz bir tarz yaratıyor, beğendim:))
Altta koleksiyondan diğer parçaları görebilirsiniz. Sanırım Trendyol'da da satışa sunulacakmış, bakalım fiyatlar nasıl olacak?? Umarım biraz makul olurda hepimiz Ajda'lanırız:)))
LAME


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çok Kıymetli Yorumlarınız...!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...