4 Mart 2011 Cuma

2011 Oscar Ödülleri

83. Oscar ödülleri bu yıl biraz sönük geçti, ben bunu sunucuları Anne Hathaway ve James Franco’ya bağlıyorum. Anne Hathaway’i zaten oldum olası sevemedim, star ışığı bulmuyorum bu kızda. Anne ve James yerine daha deneyimli birileri sunuculuk yapsaydı, şöyle ortamı esprilere boğacak çok daha güzel geçebilirdi.

Oscar’a 12 dalda aday gösterilen The King’s speech en iyi film, en iyi yönetmen ve en iyi erkek oyuncu ödüllerini aldı. En iyi kadın oyuncu oscarını ise Black Swan’daki muhteşem güzelliğiyle  herkesi büyüleyen Natalie Portman aldı, Black Swan filmi için yorumlarımı ayrı bir postta yazıcağım.
Gelelim en sevdiğim kısma, kıyafetlere göz atalım:)) Sizler için araştırdım buldum, kim hangi modacının tasarımını giymiş??Scarlett Johansson'ın kıyafeti Dolce Gabbana'dan, Bence tek kelimeyle berbat, böyle nasıl desem bizim çoook eskiden garip bir yorgan kılıfı vardı çocukluğumdan hatırladığım ona benziyor gibi:) Arka dekoltesini gazeteden görmiştüm fena değil ama ben kıyafeti beğenmedim işte..Saçlar özensiz, makyajı çok güzel...

Hillary Swank'ın elbisesi Gucci, sizcede güzel değil mi? Ben çok ama çok beğendim, bunun gelinlik versiyonuda çok güzel olur, evleneceklere biraz farklı fikirler vereyim:)
Gelelim gecenin sevmediğim sunucusu Anna Hathaway'e...Elbisesi Velentino'danmış,  çok klasik bir abiye, orta yaşlı birine daha uygun olabilirdi, Saç, makyaj kötü, keşke makyajını yapanlar burnunu inceltmek için rötüş yapsalarmış..

Halle Berry yine muhteşem gözüküyor değil mi? Ona hiçbir lafım olamaz, süper!!!  Güzel Kıyafeti Marchesa'dan..Saç, makyaj zaten olayı bitirmiş, saçına bayılıyorum, bir aralar benimde saçım bu kesimdi herkes yakıştırıyordu ama uzun saç sevdamdan bir daha böyle kestirmedim.Bu saç modeli direk saçlarımı kestirme iştahımı arttırıyor. Aman Lame şeytana uyma!!!:)) Makyajıda son zamanlarda moda olan "nude" makyaj, yani çok çok doğal, yokmuş gibi yapılmış makyaj, bayıldım! 
Amy Adams'in kıyafeti L'Wren Scott's Fall 2011 Koleksiyonundan , kendisi çok açık renkli olduğundan saçına, gözüne bu gece mavisi kıyafet çok yakışmış. Ama sizcede bu çok kapalı bir kıyafet değil mi yaaaa???:((  Mavi yeşil uyumuda gözümden kaçmadı bu arada:))

Gelelim Hintli güzel Aishwarya'ya, bronz kıyafeti Giorgio Armani'den, Armani ama son derece basit birşey, hiç ama hiç beğenmedim..Saç makyaj süper, söylemeden geçmeyim dedim..
Evetttt geldik gecenin yıldızına....Natalie Portman..Black Swan-Siyah Kuğu ile kuğu gibi zarifliğini, güzelliğini, oyunculuk gücünü herkese ispat etti.. Aferin ona:) Kıyafetiyle hamile olmasına rağmen şıklığını korudu.Kıyafeti Rodarte, sandalları Jimmy Choo'dan.. Ben kıyafetin fuşya rengini Natalie'ye çok yakıştırdım. tek hoşuma gitmeyen basit duran küpeleri oldu...
Jennifer Hudson'un kıyafeti Versace'den, bence oldukça vasat...
Mila Kunis'in kıyafeti Elie Saab koleksiyonundan,  benim en çok beğendiğim kıyafetler içerisinde, elbisenin vintage havası var, romantik bir kıyafet, Mila'nın anlamlı yüzüne çok gitmiş.
Jennifer Lawrance kıyafet Calvin Clain'den.Bence Oscar'ın en kötü kıyafeti bu, üstü adidasın, reebok'ın herhangi bir spor üst parçasına benziyor.
Gyneth Palthrow elbisesi Calvin Clain'den. Şaşırtıcı, yaratıcı bir kıyafet, belindeki boncukları beğenmedim..
Sandra Bullock'u oldum olası sevmişimdir, alttada ne kadar tatlı çıkmış değil mi? Elbisesi Wera Wang'dan, bence kesimi çok güzel, bir diğer kırmızı elbiselere bakın, birde buna..Hem modern, hem şık, hem sade gibi duruyor ama hemde özellikli, seçkin bir kıyafet...
Cate Blanchett yine asil, zarif, çok alımlı...Kraliçe Elizabeth filminden sonra bu kadının oyunculuğuna resmen çok büyük saygı duymuştum. Elbisesi Givenchy Couture koleksiyonundan, ben çok orjinal buldum...Dikkatinizi çekiyorum, oyuncuların çoğu kapalı ve sade kıyafet seçimleri yapmış, bizim Altın Portakal'ı düşünün:)) Dekolteler, rengarenk kıyafetler...Sanırım milletçe şova, şatafata düşkünüz:)))


Allta Nicole Kidman'la Gyneth Palthrow 'un birarada resmini buldum ekledim,  Nicole'un kıfayeti nerden bilemiyorum ama bizim eski yorgan işlemelerine benziyor:)) Örneği hep çarşaftan yorgandan veriyorum nedense:)) Nicole'un makyajı ve saçı tam Red Carpet'a yakışır vaziyette, kolyesinide sevdim. Gyneth'in şu halini görünce dik durmanın önemini bir kez daha anlıyor insan!

Çok ünlü olmasalarda Matthew McConaughey ve Camila Alves çiftinin fotoğrafını ekledim, çünkü kızın kıyafetine bayıldım, keşke Natalie hamile olmasaydı ve siyah kuğu olarak o giyseydi bu kıyafeti:((

Evetttttt bu kadar kıyafetleri konuşupta diğer ödüllere değinmemek olmaz, aşağıda sizler için hazırladığım ödül sahiplerinin özet tablosunu görebilirsiniz. Siyah Kuğu, Zoraki Kral ve Dövüşçü'yü mutlaka izleyin... Isteshia umarım hoşuna gider tatlım:)

LAME

        

5 yorum:

  1. Lame eline ve emeğine sağlık. Yorumlarına bayıldım ayrıca. En güzeli de moda ikonları ve yorumculardan etkilenmeden kendi düşüncelerini net ve açık bir şekilde bizimle paylaşmışsın. Teşekkürler...
    Not: Hakkaten de bazıları yorgan ve kanaviçelere benziyor :))

    YanıtlaSil
  2. Bu arada tüm bayanların günü kutlu olsun :))

    YanıtlaSil
  3. Isteshia, bloğu görmene çok sevindim,(sadece y.dışı kaynaklı server'larda gözüküyor) çünkü tüm bloglar kapatıldı:(( Face'ten "bloguma dokunma" kampanyaları başlatıldı, umarım işe yarar, hevesimiz başlamadan kursağımızda kaldı:(((( Kimseye zarar vermediği müddetçe bu blogların nasıl bir zararı olabilirki, insanlar özgürce düşüncelerini paylaşıyorlar bunun ne kötülüğü var!!!Dün youtube bugün blogger yasağı, ne zaman gerçek anlamda demokrasi olacak bu memlekette çok merak ediyorum:(

    YanıtlaSil
  4. mila kunis in elbisesine bayıldım Ellie Saab'ın tasarımlarını zaten cok severim buda onun elinden cıkmıl olduğunu cok net belli ediyor(: halle berry nin ki de cok guzel durmus

    YanıtlaSil
  5. Evet Nameless benimde favorim Mila Kunis'in kıyafeti, birde vintage görüntüsü var, tam benlik:)) Çağırmıyorlarki red carpet'a bizde giyim zevkimizi tüm Holywood'a göstersek!!!:))

    YanıtlaSil

Çok Kıymetli Yorumlarınız...!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...