22 Şubat 2011 Salı

H&M ve Lanvin birlikteliği


Giyim markaları arasında H&M'in yeri benim için ayrı olmuştur hep. Aslında şuan bu markayı bilmeyen yok fakat ben bu marka hakkında hiçbirşey bilmeden yıllar evvel yurtdışında zorunlu yaşadığım dönemlerde keşfettim bu markayı ve aşık oldum! Nasıl olmayayımki, kıfayetlerin hepsi son trendlere, modaya uygun, hatta hepsi birer tasarım ve inanılmaz uygun fiyatta satılıyor. Ara ara farklı ünlülere ait tasarımlar görebiliyorsunuz.Hatta ben birara ayıptır söylemesi :) Madonna'nın H&M için tasarladığı koleksiyondan bir elbise almıştım:)) Türkiye'ye döndükten sonra malum markayı unutmaya başladım, ve tam umudumu kesmek üzereyken İstanbul'da mağazası açıldı:) Nasıl bir mutluluk yaşadığımı anlatamam sizlere...
H&M bana farklılığı, tarz olmayı, cesurca parçaları karıştırarak giyinmeyi ve sokak modasını çağrıştırıyor. H&M 'de tasarımdan tutunda, tamamiyle klasik kıyafetler, spor kıyafetler, ne ararsanız var. Giderseniz daha genç kesime hitap ettiği Divided kolleksiyonunada bakmayı unutmayın sakın, buradanda değişik şeyler çıkabiliyor:) Birde takıları harika, envayi çeşit şapka,çanta, babet, kemer,toka,güneş gözlüğü modelleri bulabilirsiniz. Makyaj serisi bile var  birara dayanamayıp aldım fakat pekte kaliteli bulmadım.



Aşağıdaki Madonna'nın giydiği beyaz kıyafet H&M için yaptığı tasarımlardan, bende zamanında bu elbisenin siyahını çok uygun bir fiyata almıştım:)

Son olarak Lanvin elbiselerdende bahsetmeden geçmemek gerek, Lanvin tasarım elbiseleri normalde çok zor alınan oldukça pahalı ve birbirinden alımlılar. Geçen yaz bildiğim kadarıyla H&M ile Lanvin birleştiler ve gözlere şenlik rengarenk tasarım elbiseler H&M mağazalarında satılmaya başladı. Oleyyyyy!!!Lanvin elbiselerinin muhteşemliğini alttaki fotolardan görebilirsiniz. İyi alışverişler!....:)
LAME









1 yorum:

  1. Lame sende benim gibi HQM delisisin!! yeni sezon kıyafetleri çıkınca beni bir heyecan sarıyor:))Türkiye pazarına girmesi tam isabet oldu, onca pahalı marka varken, ucuz ve tasarım kıyafetleri burdan bulabilmek harika!

    YanıtlaSil

Çok Kıymetli Yorumlarınız...!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...