4 Şubat 2011 Cuma

ELF Studio Bronzer

Normalde günlük yaşantımda üniversite yıllarından itibaren pembe allık delisiydim, hatta baya abarttığımdan olsa gerek kız arkadaşlarım "elma yanaklı olmuşsun bugün gene" derlerdi:)) Zaten gün içinde pembelik azalacağından hiç iplemezdim ısrarla elma yanak dolaşmayı sürdürürdüm:))) Bronzer larada hep soğuk kalmışımdır, zaten buğday tenli olduğumdan beyaz tenli kızların sevdiği bir şey olarak görürdüm fakat saçlarımı karamel tonlarında boyattığımdan beri ilgimi çekmeye başladı ve bir gün dandik bir markadan denemeye karar verdim.Bir baktımki cildim inanılmaz taze ve canlı bir görüntüye kavuşuyor,  bir anda kaliteli bir bronzer alma zamanı gelmiş dedim.Kadın dergilerinden gördüğüm kadarıyla bu işin gurusu Guerlain!!!!, fakat fiyatını görünce dudağım uçukladı desem yeridir:) Guerlain alana kadar ELF ten denemeye karar verdim, yukarıdaki "warm" rengini seçtim, bu renk çok esmerler hariç herkezde güzel durabilecek bir renk, güzel durdu diyebilirim, simleri çok belli değil, hafif parlak bir hava veriyor ama nedense önce aldığım dandik marka kadar güzel durmadı, burada o dandik adını hatırlamadığım markayıda hiç merak etmeyin paylaşacağım. Ama ELF'ten almayı düşünenlere bu ürünün fiyat kalite bakımından hiçte kötü olmadığını söylemek isterim... Bronzer arayışına devam!!!! Yaşasın bronz, sağlıklı ten:))))
LAME

2 yorum:

  1. 2 gundur bronzerlarla ilgileniyorum. internetten izlemedigim video kalmadi. muthis biseymis. sayende pudraya basladim ama sonu yokmus bu isin bronzerlar alliklar shimmer (yada bunun gibi biseydi)daha yani yani ogreniyorum. resim gibi isliyorsun yuzunu cok zevkliymis. yani... sen hic az degilsiiiiin.

    YanıtlaSil
  2. Ahahahaaa İlkecim güldürdün beni Amerika yı yeniden keşfetmişiz gibisin:))) Evet ben hiç az değilim ama inan ben bile bunları çok geç keşfettiğim için kendime kızıyorum ve üzülüyorum senin vay haline:))) Eskiden makyaj konusunda daha tutucuydum ve rutinimi pek değiştirmiyordum eskiden fakat şu blog dünyası rutinimi epey bozdu:)))

    YanıtlaSil

Çok Kıymetli Yorumlarınız...!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...